Automobilky si nyní prochází velmi těžkým obdobím. Stále se potýkají s čipovou krizí nebo nedostatkem zaměstnanců kvůli pandemii. I přes mnoho nástrah a komplikací se na trh dostává množství nových modelů. Ty však před uvedením na trh čeká testování bezpečnosti.
Po skončení minulého roku bezpečnostní agentury zveřejnily statistiky testovaných vozidel. Prověřili 33 nových vozů, z toho 22 z nich obdrželo nejvyšší hodnocení pěti hvězd.
Celkem jsou vozy rozděleny do šesti kategorií. Za velkého vítěze lze pokládat Mercedes-Benz EQS, který mezi elektrickými sedany soupeřil s Porsche Taycan, Audi e-tron a Teslou Model S. Vítězem byl vyhlášen jak v kategorii Executive, tak v čistě elektrických vozech. Těsně v patách mu byl méně známý Polestar 2.
Čtěte také: Pojízdná rakev? Elektrický Renault Zoe dopadl v crashtestu přímo děsivě
V malých SUV modelech vyhrál Nissan Qashqai, který porazil i elektrický Volkswagen ID.4. Ve velkých SUV si pak prvenství právem odváží Škoda Enyaq iV. Na druhém místě jí zde dělá společnost BMW iX. Škodovka zde slaví dvojí vítězství, jelikož segment malých rodinných aut vyhrává nejnovější generace Škody Fabia.
V malých MPV vozech byl pak těsný boj sveden mezi Toyotou Yaris Cross a Volkswagenem Caddy. Jen lehce výše skončil model Toyoty. Všichni zúčastnění a výborně ohodnocení odvedli skvělou práci a své hodnocení si právem zaslouží.
Je dobré vidět, že ani se stále zvyšujícími se nároky na snižování emisí a větší autonomiku vozidel nejde bezpečnost na vedlejší kolej. Věříme, že i v následujícím roce se budeme stále více setkávat s výbornými hodnoceními nových spalovacích, hybridních i plně elektrických vozidel.
Automobilky si nyní prochází velmi těžkým obdobím. Stále se potýkají s čipovou krizí nebo nedostatkem zaměstnanců kvůli pandemii. I přes mnoho nástrah a komplikací se na trh dostává množství nových modelů. Ty však před uvedením na trh čeká testování bezpečnosti.
Po skončení minulého roku bezpečnostní agentury zveřejnily statistiky testovaných vozidel. Prověřili 33 nových vozů, z toho 22 z nich obdrželo nejvyšší hodnocení pěti hvězd.
Celkem jsou vozy rozděleny do šesti kategorií. Za velkého vítěze lze pokládat Mercedes-Benz EQS, který mezi elektrickými sedany soupeřil s Porsche Taycan, Audi e-tron a Teslou Model S. Vítězem byl vyhlášen jak v kategorii Executive, tak v čistě elektrických vozech. Těsně v patách mu byl méně známý Polestar 2.
Čtěte také: Pojízdná rakev? Elektrický Renault Zoe dopadl v crashtestu přímo děsivě
V malých SUV modelech vyhrál Nissan Qashqai, který porazil i elektrický Volkswagen ID.4. Ve velkých SUV si pak prvenství právem odváží Škoda Enyaq iV. Na druhém místě jí zde dělá společnost BMW iX. Škodovka zde slaví dvojí vítězství, jelikož segment malých rodinných aut vyhrává nejnovější generace Škody Fabia.
V malých MPV vozech byl pak těsný boj sveden mezi Toyotou Yaris Cross a Volkswagenem Caddy. Jen lehce výše skončil model Toyoty. Všichni zúčastnění a výborně ohodnocení odvedli skvělou práci a své hodnocení si právem zaslouží.
Je dobré vidět, že ani se stále zvyšujícími se nároky na snižování emisí a větší autonomiku vozidel nejde bezpečnost na vedlejší kolej. Věříme, že i v následujícím roce se budeme stále více setkávat s výbornými hodnoceními nových spalovacích, hybridních i plně elektrických vozidel.