Elektromobilová ofenzíva? Hyundai má letos zatím slabé prodeje aut do zásuvky

  • Hyundai má za sebou slabší čtvrtletí, pokud jde o prodeje aut do zásuvky
  • Elektromobilů i plug-in hybridů se prodalo méně než před rokem
  • Změní situaci očekávaný elektromobil Ioniq 5?
Hyundai Kona Electric z roku 2019, vyráběný v Jižní Koreji

Hyundai Kona Electric z roku 2019, vyráběný v Jižní Koreji

Jihokorejská automobilka prý hodně sází na elektrifikaci svého portfolia, nicméně v posledním čtvrtletí, resp. prvním čtvrtletí letošního roku, nejsou prodejní čísla, která před chvílí zveřejnil web InsideEVs, příliš uspokojivá. Důvodů může být více.

Hyundai už potřebuje oživit portfolio

Nejslabší byl březen, kdy Hyundai prodal jen 6588 aut do zásuvky, tedy elektromobilů a plug-in hybridů. Jde o 20% propad oproti stejnému období v loňském roce. Pokud sečteme první tři měsíce v letošním roce, spadly prodeje u Hyundai o 6 %. Asi největším důvodem může být podle nás příchod nového a poměrně dost očekávaného elektromobilu Ioniq 5, který je v mnoha směrech přelomový. Proč by si pak zákazníci nepočkali a měli kupovat starší modely?


Čtěte také: Hyundai začíná stavět překrásné vlastní rychlonabíječky, jen se podívejte!


Hyundai Ioniq 5, nabíjení elektromobilu

Hyundai Ioniq 5, nabíjení elektromobilu

Když se podíváme na podrobné statistiky, tak nejprodávanější byl elektromobil Hyundai Kona Electric, následovaný elektromobilem Ioniq Electric a plug-in hybridním Ioniqem. Meziročně spadly prodeje elektromobilů u automobilky Hyundai o 35 % a naopak prodeje plug-in hybridů vzrostly o 100 % a prodeje vodíkových elektromobilů pak o 44 %. Uvidíme, jak s prodeji zamíchá novinka v podobě elektromobilu Ioniq 5. Ta má dorazit na trh v květnu/červnu.

Nepřehlédněte

Diskuze

"Komentáře se nahrávají..."
test

Elektromobilová ofenzíva? Hyundai má letos zatím slabé prodeje aut do zásuvky

  • Hyundai má za sebou slabší čtvrtletí, pokud jde o prodeje aut do zásuvky
  • Elektromobilů i plug-in hybridů se prodalo méně než před rokem
  • Změní situaci očekávaný elektromobil Ioniq 5?
Hyundai Kona Electric z roku 2019, vyráběný v Jižní Koreji

Hyundai Kona Electric z roku 2019, vyráběný v Jižní Koreji

Jihokorejská automobilka prý hodně sází na elektrifikaci svého portfolia, nicméně v posledním čtvrtletí, resp. prvním čtvrtletí letošního roku, nejsou prodejní čísla, která před chvílí zveřejnil web InsideEVs, příliš uspokojivá. Důvodů může být více.

Hyundai už potřebuje oživit portfolio

Nejslabší byl březen, kdy Hyundai prodal jen 6588 aut do zásuvky, tedy elektromobilů a plug-in hybridů. Jde o 20% propad oproti stejnému období v loňském roce. Pokud sečteme první tři měsíce v letošním roce, spadly prodeje u Hyundai o 6 %. Asi největším důvodem může být podle nás příchod nového a poměrně dost očekávaného elektromobilu Ioniq 5, který je v mnoha směrech přelomový. Proč by si pak zákazníci nepočkali a měli kupovat starší modely?


Čtěte také: Hyundai začíná stavět překrásné vlastní rychlonabíječky, jen se podívejte!


Hyundai Ioniq 5, nabíjení elektromobilu

Hyundai Ioniq 5, nabíjení elektromobilu

Když se podíváme na podrobné statistiky, tak nejprodávanější byl elektromobil Hyundai Kona Electric, následovaný elektromobilem Ioniq Electric a plug-in hybridním Ioniqem. Meziročně spadly prodeje elektromobilů u automobilky Hyundai o 35 % a naopak prodeje plug-in hybridů vzrostly o 100 % a prodeje vodíkových elektromobilů pak o 44 %. Uvidíme, jak s prodeji zamíchá novinka v podobě elektromobilu Ioniq 5. Ta má dorazit na trh v květnu/červnu.

Nepřehlédněte

Diskuze

"Komentáře se nahrávají..."