Během půlročního testování, které zahrnovalo jak zimní, tak i jarně-letní počasí, jsme o plug-in hybridním Citroënu C5 Aircross 225 zjistili mnohé. Některé věci jsme si vyloženě užívali, ale jiné se tak úplně nepovedli a chtěli by do příště dopracovat. V tomto článku se podíváme, které 3 konkrétní věci jsme si na C5 oblíbili nejvíce.
Toto největší SUV od Citroënu si vás bude doslova hýčkat. Sedačky jsou totiž extrémně pohodlné a máte tak pocit, že sedíte ve voze vyšší kategorie. Je to především díky kombinaci pěny s vysokou hustotou uprostřed sedadel se silnou pěnou o tloušťce 15 mm na povrchu. To zaručuje posádce velmi příjemné posezení během jízdy, skoro by se až dalo říct, že se opravdu budete cítit jako na obláčku.
A aby toho komfortu nebylo málo, tak kromě dnes již skoro standardního vyhřívání mohou být přední sedadla pro vyšší komfort vybavená také vícebodovou masážní funkcí. Řidič i spolujezdec mají nezávisle na sobě možnost zvolit si jeden z pěti programů kombinujících masáž beder, zad a ramen. Cestování na dlouhé trasy tak bude spíš za odměnu.
Čtěte také: 3 důvody, proč byste si neměli pořídit Peugeot 408 GT Plug-in Hybrid
K pohodlí na palubě přispěje i naladění podvozku. Zde hrají prim tlumiče s hydraulickými dorazy. Ty dokáží perfektně filtrovat jak už malé nedokonalosti na vozovce, tak i větší díry v asfaltu, v Česku tolik rozšířené propadné kanály, kostky atp.
A jak je to možné? Nová C5 v PHEV verzi pracuje s dvojitými tlumiči, kdy primární část je naladěna měkce a při malém zdvihu se zapojuje jen tato část. Když projedete například větší výmol nebo zvolíte ostřejší jízdu, připojí se i druhá část tlumiče v podobě hydraulického dorazu. Výsledkem je pak extrémně komfortní svezení, které je ale především uzpůsobeno na klidnou a pohodovou jízdu. Na sportovnější “divočení” jsou tu jiné vozy.
Co by to bylo za velké rodinné SUV, kdyby se do jeho útrob nevešlo pět členů posádky a nějaký ten náklad navíc. Už z pozice řidiče nebo spolujezdce si na nedostatek prostoru rozhodně nebudete stěžovat. Do toho můžete využít řadu praktických odkládacích prostor.
Na zadních sedačkách nebude mít ani člověk většího a vyššího vzrůstu žádný problém. Když si například nastavím sedačku řidiče do pro mě komfortní pozice a sednu si sám za sebe ani 194 cm vysoký člověk zde nebude mít o prostor nouzi. Stále mám nad hlavou několik centimetrů místa a před koleny takových 5 centimetrů mezeru.
A co se týče přepravy nákladu, využít můžete kufr o objemu 460 až 600 litrů. Záležet bude na posunu zadních sedadel. Převážíte děti, které nepotřebují tolik místa na nohy, ale hodil by se vám větší kufr? Žádný problém, jen posunete zadní sedačky víc dopředu a větší kufr je na světě. Při úplném sklopení zadních sedaček dostanete až 1 510 litrů prostoru. A to i z mé vlastní zkušenosti bohatě stačilo na stěhování zahradní techniky.
Obecné
Lifestyle
Pozn.: Po vydání článku bude vždy rozcestník doplněn o odkaz.
Tohle byl náš výběr 3 důvodů, proč si pořídit Citroën C5 Aircross Plug-in hybrid 225. Co si o tomto voze myslíte Vy? Máte vlastní zkušenost, nebo teprve zvažujete jeho pořízení? Podělte se o názor v diskuzi!
Během půlročního testování, které zahrnovalo jak zimní, tak i jarně-letní počasí, jsme o plug-in hybridním Citroënu C5 Aircross 225 zjistili mnohé. Některé věci jsme si vyloženě užívali, ale jiné se tak úplně nepovedli a chtěli by do příště dopracovat. V tomto článku se podíváme, které 3 konkrétní věci jsme si na C5 oblíbili nejvíce.
Toto největší SUV od Citroënu si vás bude doslova hýčkat. Sedačky jsou totiž extrémně pohodlné a máte tak pocit, že sedíte ve voze vyšší kategorie. Je to především díky kombinaci pěny s vysokou hustotou uprostřed sedadel se silnou pěnou o tloušťce 15 mm na povrchu. To zaručuje posádce velmi příjemné posezení během jízdy, skoro by se až dalo říct, že se opravdu budete cítit jako na obláčku.
A aby toho komfortu nebylo málo, tak kromě dnes již skoro standardního vyhřívání mohou být přední sedadla pro vyšší komfort vybavená také vícebodovou masážní funkcí. Řidič i spolujezdec mají nezávisle na sobě možnost zvolit si jeden z pěti programů kombinujících masáž beder, zad a ramen. Cestování na dlouhé trasy tak bude spíš za odměnu.
Čtěte také: 3 důvody, proč byste si neměli pořídit Peugeot 408 GT Plug-in Hybrid
K pohodlí na palubě přispěje i naladění podvozku. Zde hrají prim tlumiče s hydraulickými dorazy. Ty dokáží perfektně filtrovat jak už malé nedokonalosti na vozovce, tak i větší díry v asfaltu, v Česku tolik rozšířené propadné kanály, kostky atp.
A jak je to možné? Nová C5 v PHEV verzi pracuje s dvojitými tlumiči, kdy primární část je naladěna měkce a při malém zdvihu se zapojuje jen tato část. Když projedete například větší výmol nebo zvolíte ostřejší jízdu, připojí se i druhá část tlumiče v podobě hydraulického dorazu. Výsledkem je pak extrémně komfortní svezení, které je ale především uzpůsobeno na klidnou a pohodovou jízdu. Na sportovnější “divočení” jsou tu jiné vozy.
Co by to bylo za velké rodinné SUV, kdyby se do jeho útrob nevešlo pět členů posádky a nějaký ten náklad navíc. Už z pozice řidiče nebo spolujezdce si na nedostatek prostoru rozhodně nebudete stěžovat. Do toho můžete využít řadu praktických odkládacích prostor.
Na zadních sedačkách nebude mít ani člověk většího a vyššího vzrůstu žádný problém. Když si například nastavím sedačku řidiče do pro mě komfortní pozice a sednu si sám za sebe ani 194 cm vysoký člověk zde nebude mít o prostor nouzi. Stále mám nad hlavou několik centimetrů místa a před koleny takových 5 centimetrů mezeru.
A co se týče přepravy nákladu, využít můžete kufr o objemu 460 až 600 litrů. Záležet bude na posunu zadních sedadel. Převážíte děti, které nepotřebují tolik místa na nohy, ale hodil by se vám větší kufr? Žádný problém, jen posunete zadní sedačky víc dopředu a větší kufr je na světě. Při úplném sklopení zadních sedaček dostanete až 1 510 litrů prostoru. A to i z mé vlastní zkušenosti bohatě stačilo na stěhování zahradní techniky.
Obecné
Lifestyle
Pozn.: Po vydání článku bude vždy rozcestník doplněn o odkaz.
Tohle byl náš výběr 3 důvodů, proč si pořídit Citroën C5 Aircross Plug-in hybrid 225. Co si o tomto voze myslíte Vy? Máte vlastní zkušenost, nebo teprve zvažujete jeho pořízení? Podělte se o názor v diskuzi!