Čínská automobilka Nio slaví velmi zajímavý úspěch, o kterém mohou evropské značky pouze snít. Výrobce totiž zvládl v Číně uvést do provozu stanici pro rychlou výměnu baterií s pořadovým číslem 900. Jak tento úspěch vypadá v řeči čísel?
Mladý startup chce do roku 2025 nainstalovat celkem 4000 stanic pro rychlou výměnu baterií. Technologie se hodí zvlášť v případě, když nechcete trávit svůj čas u standardní nabíječky.
A jak je to s využitelností? Uživatelé provedli více než 8 milionů výměn v rámci všech 900 stanic, což je obrovské číslo ve srovnání s koncem minulého roku, kdy bylo provedeno „pouze“ 5,3 milionu výměn.
Čtěte také: Čínský elektromobil Nio ET5 se veze do Evropy. Potěší zákazníky v těchto zemích
Nio v tuto chvíli nabízí celkem dvě baterie, které lze vyměnit, a sice 75 kWh a 100 kWh. V plánu je taktéž obrovská 150kWh baterie pro Nio ET7.
Automobilka chce taktéž prosadit své stanice pro výměnu baterií v Evropě. Svou snahu odstartovala v Norsku, kde již najdeme první kusy.
Čínská automobilka Nio slaví velmi zajímavý úspěch, o kterém mohou evropské značky pouze snít. Výrobce totiž zvládl v Číně uvést do provozu stanici pro rychlou výměnu baterií s pořadovým číslem 900. Jak tento úspěch vypadá v řeči čísel?
Mladý startup chce do roku 2025 nainstalovat celkem 4000 stanic pro rychlou výměnu baterií. Technologie se hodí zvlášť v případě, když nechcete trávit svůj čas u standardní nabíječky.
A jak je to s využitelností? Uživatelé provedli více než 8 milionů výměn v rámci všech 900 stanic, což je obrovské číslo ve srovnání s koncem minulého roku, kdy bylo provedeno „pouze“ 5,3 milionu výměn.
Čtěte také: Čínský elektromobil Nio ET5 se veze do Evropy. Potěší zákazníky v těchto zemích
Nio v tuto chvíli nabízí celkem dvě baterie, které lze vyměnit, a sice 75 kWh a 100 kWh. V plánu je taktéž obrovská 150kWh baterie pro Nio ET7.
Automobilka chce taktéž prosadit své stanice pro výměnu baterií v Evropě. Svou snahu odstartovala v Norsku, kde již najdeme první kusy.