Toyota a Mitsubishi spolupracují. Budou vyrábět vodík z hnoje a odpadu

  • Japonské automobilky vidí budoucnost ve vodíku
  • Toyota a Mitsubishi nyní oznamují spolupráci
  • Vodík chtějí vyrábět z hnoje a odpadu
Vodíkové auto

Vodíkové auto | foto: LeasePlan

Japonské společnosti Toyota Motor Corporation, Toyota Tsusho a Mitsubishi Kakoki letos na podzim v Thajsku představí zařízení na výrobu vodíku na bázi bioplynu. Vyrábět budou vodík z kuřecího hnoje a potravinového odpadu.

Cílem je dosáhnout uhlíkové neutrality

Samotné zařízení dodá Mitsubishi Kakoki. Toyota a Toyota Tsusho budou spolupracovat na vytvoření systému pro kompresi, skladování a přepravu bioplynu a vodíku a také na operačním systému. Všechny tři firmy budou také řešit optimalizaci návrhu pro místní podmínky.

Toyota a Mitsubishi chtějí využívat japonské technologie související s vodíkem k podpoře čisté energie přizpůsobené každé zemi a regionu. Budou proto spolupracovat i s různými dalšími zúčastněnými stranami, aby dosáhly uhlíkové neutrality.

Toyota Mirai, vodíkové auto

Toyota Mirai, vodíkové auto


Čtěte také: Žádný spěch! Toyota prý v Evropě nepřejde na elektromobily ani za 10 let


Toyota pokračuje v experimentech

Toyota je na poli vodíkové mobility a energetiky velmi aktivní. Vedle prvního sériového vodíkového vozu Mirai se účastní projektů na vývoj vodíkových nákladních aut, vlaků či lodí. Podílí se také na projektech výroby a distribuce vodíku a testuje jeho využití v rámci experimentálního města Wowen City.

Nepřehlédněte

Diskuze

"Komentáře se nahrávají..."
test

Toyota a Mitsubishi spolupracují. Budou vyrábět vodík z hnoje a odpadu

  • Japonské automobilky vidí budoucnost ve vodíku
  • Toyota a Mitsubishi nyní oznamují spolupráci
  • Vodík chtějí vyrábět z hnoje a odpadu
Vodíkové auto

Vodíkové auto | foto: LeasePlan

Japonské společnosti Toyota Motor Corporation, Toyota Tsusho a Mitsubishi Kakoki letos na podzim v Thajsku představí zařízení na výrobu vodíku na bázi bioplynu. Vyrábět budou vodík z kuřecího hnoje a potravinového odpadu.

Cílem je dosáhnout uhlíkové neutrality

Samotné zařízení dodá Mitsubishi Kakoki. Toyota a Toyota Tsusho budou spolupracovat na vytvoření systému pro kompresi, skladování a přepravu bioplynu a vodíku a také na operačním systému. Všechny tři firmy budou také řešit optimalizaci návrhu pro místní podmínky.

Toyota a Mitsubishi chtějí využívat japonské technologie související s vodíkem k podpoře čisté energie přizpůsobené každé zemi a regionu. Budou proto spolupracovat i s různými dalšími zúčastněnými stranami, aby dosáhly uhlíkové neutrality.

Toyota Mirai, vodíkové auto

Toyota Mirai, vodíkové auto


Čtěte také: Žádný spěch! Toyota prý v Evropě nepřejde na elektromobily ani za 10 let


Toyota pokračuje v experimentech

Toyota je na poli vodíkové mobility a energetiky velmi aktivní. Vedle prvního sériového vodíkového vozu Mirai se účastní projektů na vývoj vodíkových nákladních aut, vlaků či lodí. Podílí se také na projektech výroby a distribuce vodíku a testuje jeho využití v rámci experimentálního města Wowen City.

Nepřehlédněte

Diskuze

"Komentáře se nahrávají..."