Mitsubishi je další japonskou značkou, která urychluje strategii elektrifikace, protože poptávka po elektrických vozidlech roste rekordním tempem.
Společnost Mitsubishi pod názvem Challenge 25 odhalila nový obchodní plán, který zahrnuje výrobu 4 nových elektromobilů včetně elektrického pickupu. I když je japonská značka jedním z průkopníků elektromobility, která v roce 2009 uvedla elektromobil i-MiEV kei car, v současnosti nemá ve svém evropském ani severoamerickém portfoliu žádný čistě elektrický automobil.
Mitsubishi v současnosti nabízí plug-in hybridní Outlander PHEV, jehož prodeje ale například v USA poklesly o 12 % z 2021 na loňských 1961 kusů. V rámci nové strategie značka plánuje, že do roku 2035 budou 100 % jejích prodejů tvořit čistě elektrické nebo hybridní automobily. Předchozí plán hovořil o 50 % elektrifikovaných prodejů do roku 2030.
Čtěte také: Mitsubishi Airtrek přijíždí oslnit čínský trh se zajímavým dojezdem a nízkou cenou
Příští dva roky se mají pro Mitsubishi stát obratem k velkému přechodu k elektromobilitě, jehož cílem bude přispět posílením nové řady elektrifikovaných vozidel k udržitelnosti výroby. Z tohoto důvodu plánuje automobilka během několika let zvýšit výdaje na výzkum a vývoj tak, aby po roce 2026 dosáhly 70 % rozpočtu oproti aktuálním 20 %.
Mitsubishi navíc posiluje strategická partnerství s cílem rozšířit řadu modelů. Japonská automobilka nedávno vytvořila alianci s firmami Nissan a Renault. Cílem je společná výroba více než 30 nových elektrických vozidel na pěti společných platformách, realizovaná do roku 2030. Ze čtyř nových elektromobilů bude jeden vyroben prostřednictvím aliance Nissan, druhý prostřednictvím spolupráce s Renaultem a dalšími dvěma modely budou elektrický pickup a bateriové SUV s dvěma řadami sedadel.
Mitsubishi je další japonskou značkou, která urychluje strategii elektrifikace, protože poptávka po elektrických vozidlech roste rekordním tempem.
Společnost Mitsubishi pod názvem Challenge 25 odhalila nový obchodní plán, který zahrnuje výrobu 4 nových elektromobilů včetně elektrického pickupu. I když je japonská značka jedním z průkopníků elektromobility, která v roce 2009 uvedla elektromobil i-MiEV kei car, v současnosti nemá ve svém evropském ani severoamerickém portfoliu žádný čistě elektrický automobil.
Mitsubishi v současnosti nabízí plug-in hybridní Outlander PHEV, jehož prodeje ale například v USA poklesly o 12 % z 2021 na loňských 1961 kusů. V rámci nové strategie značka plánuje, že do roku 2035 budou 100 % jejích prodejů tvořit čistě elektrické nebo hybridní automobily. Předchozí plán hovořil o 50 % elektrifikovaných prodejů do roku 2030.
Čtěte také: Mitsubishi Airtrek přijíždí oslnit čínský trh se zajímavým dojezdem a nízkou cenou
Příští dva roky se mají pro Mitsubishi stát obratem k velkému přechodu k elektromobilitě, jehož cílem bude přispět posílením nové řady elektrifikovaných vozidel k udržitelnosti výroby. Z tohoto důvodu plánuje automobilka během několika let zvýšit výdaje na výzkum a vývoj tak, aby po roce 2026 dosáhly 70 % rozpočtu oproti aktuálním 20 %.
Mitsubishi navíc posiluje strategická partnerství s cílem rozšířit řadu modelů. Japonská automobilka nedávno vytvořila alianci s firmami Nissan a Renault. Cílem je společná výroba více než 30 nových elektrických vozidel na pěti společných platformách, realizovaná do roku 2030. Ze čtyř nových elektromobilů bude jeden vyroben prostřednictvím aliance Nissan, druhý prostřednictvím spolupráce s Renaultem a dalšími dvěma modely budou elektrický pickup a bateriové SUV s dvěma řadami sedadel.