Fisker se chystá na velkou expanzi během velmi krátkého období. Po nedávném oznámení výroby čtyřdvéřového kabrioletu s vůbec nejdelším dojezdem (965 kilometrů), nyní společnost prohlašuje, že nabídne nejlevnější bateriové SUV na trhu. Jmenuje se Pear a prodávat se má od roku 2024.
Označení Pear má ve zkratce znamenat „osobní elektrickou automobilovou revoluci“. O tomto konceptu jsme již z úst Fiskeru párkrát slyšeli. Do dnešního dne ale není dostupná žádná fotografie aktuálního konceptu. I přes naprosté minimum dostupných informací se našli tací, kteří již složili zálohu na vůz. A je jich více než tisíc.
Vozy bude ve své továrně produkovat partner projektu, společnost Foxconn. Jakmile bude nachystaná výrobní linka, očekává Fisker produkci čtvrt milionu kusů vozů ročně. Pokud všechny plány vyjdou, bude SUV Fisker Pear skutečně nejlevnějším dostupným plně elektrickým SUV na území Spojených států.
Čtěte také: Nový Fisker Ronin se odhaluje na skicách, zaujme především nevídaným dojezdem
Nejblíže jsou nyní modely Hyundai Kona Electric s cenou 34 000 dolarů, druhý Chevrolet Bolt EUV startuje o 495 dolarů výše. Naprostá většina vozů v této kategorii se začíná prodávat za cenu nad 40 tisíc dolarů.
Fisker zatím nezveřejnil ani jaké budou použité baterie nebo jaký můžeme očekávat dojezd. Svůj produkt charakterizuje jako revoluční vůz, který nelze zařadit do žádné současné kategorie. Vůz má vlastnit novou techniku světel, která má výrazně zlepšit viditelnost. Platformu bude sdílet s dalšími budoucími modely, o kterých bychom se měli dozvědět snad ještě v letošním roce.
Fisker se chystá na velkou expanzi během velmi krátkého období. Po nedávném oznámení výroby čtyřdvéřového kabrioletu s vůbec nejdelším dojezdem (965 kilometrů), nyní společnost prohlašuje, že nabídne nejlevnější bateriové SUV na trhu. Jmenuje se Pear a prodávat se má od roku 2024.
Označení Pear má ve zkratce znamenat „osobní elektrickou automobilovou revoluci“. O tomto konceptu jsme již z úst Fiskeru párkrát slyšeli. Do dnešního dne ale není dostupná žádná fotografie aktuálního konceptu. I přes naprosté minimum dostupných informací se našli tací, kteří již složili zálohu na vůz. A je jich více než tisíc.
Vozy bude ve své továrně produkovat partner projektu, společnost Foxconn. Jakmile bude nachystaná výrobní linka, očekává Fisker produkci čtvrt milionu kusů vozů ročně. Pokud všechny plány vyjdou, bude SUV Fisker Pear skutečně nejlevnějším dostupným plně elektrickým SUV na území Spojených států.
Čtěte také: Nový Fisker Ronin se odhaluje na skicách, zaujme především nevídaným dojezdem
Nejblíže jsou nyní modely Hyundai Kona Electric s cenou 34 000 dolarů, druhý Chevrolet Bolt EUV startuje o 495 dolarů výše. Naprostá většina vozů v této kategorii se začíná prodávat za cenu nad 40 tisíc dolarů.
Fisker zatím nezveřejnil ani jaké budou použité baterie nebo jaký můžeme očekávat dojezd. Svůj produkt charakterizuje jako revoluční vůz, který nelze zařadit do žádné současné kategorie. Vůz má vlastnit novou techniku světel, která má výrazně zlepšit viditelnost. Platformu bude sdílet s dalšími budoucími modely, o kterých bychom se měli dozvědět snad ještě v letošním roce.