Automobilka Škoda Auto před zhruba rokem uvedla elektrický model Enyaq iV. V tu chvíli došlo i k představení služby Powerpass, která umožňuje snadné a pohodlné nabíjení vozu na většině nabíjecích stanicích v Evropě. České zastoupení nám k tomuto výročí poskytla zajímavé údaje.
V celé Evropě nabíjí své elektromobily pomocí služby Powerpass každý třetí řidič modelu Enyaq iV. Celková energie nabitá jen za první rok by vystačila k tomu, aby tento vůz objel 570× svět. Asi není překvapivé, že přibližně 50 % veškerého nabíjení proběhlo v síti Ionity.
Abyste mohli Powerpass využívat, je potřeba si vybrat jeden ze tří tarifů. V základním Charge Free platí zákazník pouze cenu odebrané energie, a to formou měsíčního poplatku. Tarif Simply Charge si pořídíte už za menší poplatek, na druhou stranu dostanete zvýhodněné nabíjení na AC a DC stanicích. Nejoblíbenější je však dle Škodovky tarif Charge Faster, který umožňuje i výhodnější nabíjení v síti Ionity.
Čtěte také: Škoda Auto konečně obnovuje výrobu elektrického modelu Enyaq iV!
Automobilka rovněž přišla s řešením, které nabízí flotilovým zákazníkům. Platforma Chargee spojuje vlastníky dobíjecí infrastruktury s majiteli elektromobilů. Díky tomu lze efektivně řídit a sledovat celou síť elektromobility. Řidiči snadno najdou vhodnou dobíjecí stanici, kde nabijí své vozidlo a jednoduše za tuto službu zaplatí.
Využili jste někdy služeb Powerpass, nebo dáváte přednost jinému řešení? Podělte se o názor v diskuzi!
Automobilka Škoda Auto před zhruba rokem uvedla elektrický model Enyaq iV. V tu chvíli došlo i k představení služby Powerpass, která umožňuje snadné a pohodlné nabíjení vozu na většině nabíjecích stanicích v Evropě. České zastoupení nám k tomuto výročí poskytla zajímavé údaje.
V celé Evropě nabíjí své elektromobily pomocí služby Powerpass každý třetí řidič modelu Enyaq iV. Celková energie nabitá jen za první rok by vystačila k tomu, aby tento vůz objel 570× svět. Asi není překvapivé, že přibližně 50 % veškerého nabíjení proběhlo v síti Ionity.
Abyste mohli Powerpass využívat, je potřeba si vybrat jeden ze tří tarifů. V základním Charge Free platí zákazník pouze cenu odebrané energie, a to formou měsíčního poplatku. Tarif Simply Charge si pořídíte už za menší poplatek, na druhou stranu dostanete zvýhodněné nabíjení na AC a DC stanicích. Nejoblíbenější je však dle Škodovky tarif Charge Faster, který umožňuje i výhodnější nabíjení v síti Ionity.
Čtěte také: Škoda Auto konečně obnovuje výrobu elektrického modelu Enyaq iV!
Automobilka rovněž přišla s řešením, které nabízí flotilovým zákazníkům. Platforma Chargee spojuje vlastníky dobíjecí infrastruktury s majiteli elektromobilů. Díky tomu lze efektivně řídit a sledovat celou síť elektromobility. Řidiči snadno najdou vhodnou dobíjecí stanici, kde nabijí své vozidlo a jednoduše za tuto službu zaplatí.
Využili jste někdy služeb Powerpass, nebo dáváte přednost jinému řešení? Podělte se o názor v diskuzi!