Česká automobilka Škoda Auto po dlouhém čekání obnovila výrobu elektrického modelu Enyaq iV. Děje se tak po několikatýdenním přerušení, které vychází z fatálního nedostatku kabelových svazků od dodavatelů z Ukrajiny. Z tiskové zprávy se dále dozvídáme, kolik vozů plánuje výrobce z počátku vyrábět.
Produkci bylo nutné přerušit pár chvil poté, co Rusko napadlo Ukrajinu. Tamní dodavatelé tím pádem nemohli vyrábět a posílat chybějící kabelové svazky, což se samozřejmě odrazilo na dostupnosti nových elektrických SUV.
Nyní jsou dodávky potřebných dílů opět zajištěné a výrobu je možné obnovit. Dlouhodobým cílem společnosti je zachování plné výrobní kapacity. To ovšem závisí na dostupnosti dílů, přičemž další vývoj v tuto chvíli nelze předpovídat.
Čtěte také: Škoda nadělila modelu Enyaq iV delší dojezd a řadu dalších vylepšení!
Jakmile se výroba naplno obnoví, Škoda Auto počítá s týdenní kapacitou 1000 vozů Enyaq iV. V tu chvíli by výrobce rád kapacitu dokonce navýšil, a to během následujících dvou měsíců. Cílem je výroba až 370 vozů Enyaq iV a Enyaq Coupé iV za den.
Myslíte si, že se nyní výroba vozů opravdu rozjede bez dalších problémů, nebo Škodovka opět narazí? Podělte se o názor v diskuzi!
Česká automobilka Škoda Auto po dlouhém čekání obnovila výrobu elektrického modelu Enyaq iV. Děje se tak po několikatýdenním přerušení, které vychází z fatálního nedostatku kabelových svazků od dodavatelů z Ukrajiny. Z tiskové zprávy se dále dozvídáme, kolik vozů plánuje výrobce z počátku vyrábět.
Produkci bylo nutné přerušit pár chvil poté, co Rusko napadlo Ukrajinu. Tamní dodavatelé tím pádem nemohli vyrábět a posílat chybějící kabelové svazky, což se samozřejmě odrazilo na dostupnosti nových elektrických SUV.
Nyní jsou dodávky potřebných dílů opět zajištěné a výrobu je možné obnovit. Dlouhodobým cílem společnosti je zachování plné výrobní kapacity. To ovšem závisí na dostupnosti dílů, přičemž další vývoj v tuto chvíli nelze předpovídat.
Čtěte také: Škoda nadělila modelu Enyaq iV delší dojezd a řadu dalších vylepšení!
Jakmile se výroba naplno obnoví, Škoda Auto počítá s týdenní kapacitou 1000 vozů Enyaq iV. V tu chvíli by výrobce rád kapacitu dokonce navýšil, a to během následujících dvou měsíců. Cílem je výroba až 370 vozů Enyaq iV a Enyaq Coupé iV za den.
Myslíte si, že se nyní výroba vozů opravdu rozjede bez dalších problémů, nebo Škodovka opět narazí? Podělte se o názor v diskuzi!