Inženýr Sandy Munro, který se často zabývá technologiemi a konstrukcí nových elektromobilů, vysvětlil, proč nemají vozy MEB platformy přední zavazadlový prostor. Pro názornou ukázku si vypůjčil konkurenční Ford Mustang Mach-E, se kterým pak dokázal srovnávat kvalitu navrženého designu.
Elektromobil od Fordu má totiž na rozdíl od Volkswagenu veliký “frunk”. Koncernové platformě MEB je tento nedostatek často vyčítán. Předpokládalo se, že přední kufr nebylo možné implementovat kvůli krátké přední kapotě, nicméně jak se ukázalo, tak zakopaný pes je někde úplně jinde.
Podle něj je patrné, že inženýři z Volkswagenu plně nevyužili prostor pod přístrojovou deskou, kam se obvykle umisťuje jednotka klimatizace. Místo ní se tam nenachází vůbec nic a jde tak pouze o plýtvání prostorem. Klimatizace se nachází pod přední kapotou, kde pouze zabírá dobře využitelné místo.
Čtěte také: Automobilka Volkswagen skončí se spalovacími motory dříve, než jsme si mysleli
Naopak Ford využil oblast pod přístrojovou deskou na jedničku. Z videa je zřejmé, že bylo místo zcela zaplněno různými přístroji včetně klimatizace. To inženýrům umožnilo vytvořit pod přední kapotou veliký zavazadlový prostor. To je poněkud překvapující názor, protože model Mustang Mach-E označil Sandy za “noční můru”, protože odhalil doslova děsivou inženýrskou kvalitu.
Munro dále kritizuje inženýry z Volkswagenu, že místo aby dbali na přání zákazníka, myslí pouze na sebe. Jen si zjednodušují práci a nesnaží se vytvořit co nejlepší produkt. Jedinou výhodou klimatizace pod přední kapotou by tak mohla být lepší přístupnost při opravě. Ta ovšem rozhodně není pro zákazníka atraktivnější než další získaný prostor pro zavazadla, který nabízí mnoho jiných elektromobilů.
Tak či onak, celkový dojem na čistokrevný elektromobil má Sandy Munro stále stejný. Podle něj jde o opravdu povedený vůz s německou tradicí, který je připraven rozdrtit konkurenci. Až čas ovšem ukáže, zda opravdu Volkswagen zvládne své zákazníky přesvědčit. Poslední dobou totiž využívá až úsměvné prodejní metody.
Inženýr Sandy Munro, který se často zabývá technologiemi a konstrukcí nových elektromobilů, vysvětlil, proč nemají vozy MEB platformy přední zavazadlový prostor. Pro názornou ukázku si vypůjčil konkurenční Ford Mustang Mach-E, se kterým pak dokázal srovnávat kvalitu navrženého designu.
Elektromobil od Fordu má totiž na rozdíl od Volkswagenu veliký “frunk”. Koncernové platformě MEB je tento nedostatek často vyčítán. Předpokládalo se, že přední kufr nebylo možné implementovat kvůli krátké přední kapotě, nicméně jak se ukázalo, tak zakopaný pes je někde úplně jinde.
Podle něj je patrné, že inženýři z Volkswagenu plně nevyužili prostor pod přístrojovou deskou, kam se obvykle umisťuje jednotka klimatizace. Místo ní se tam nenachází vůbec nic a jde tak pouze o plýtvání prostorem. Klimatizace se nachází pod přední kapotou, kde pouze zabírá dobře využitelné místo.
Čtěte také: Automobilka Volkswagen skončí se spalovacími motory dříve, než jsme si mysleli
Naopak Ford využil oblast pod přístrojovou deskou na jedničku. Z videa je zřejmé, že bylo místo zcela zaplněno různými přístroji včetně klimatizace. To inženýrům umožnilo vytvořit pod přední kapotou veliký zavazadlový prostor. To je poněkud překvapující názor, protože model Mustang Mach-E označil Sandy za “noční můru”, protože odhalil doslova děsivou inženýrskou kvalitu.
Munro dále kritizuje inženýry z Volkswagenu, že místo aby dbali na přání zákazníka, myslí pouze na sebe. Jen si zjednodušují práci a nesnaží se vytvořit co nejlepší produkt. Jedinou výhodou klimatizace pod přední kapotou by tak mohla být lepší přístupnost při opravě. Ta ovšem rozhodně není pro zákazníka atraktivnější než další získaný prostor pro zavazadla, který nabízí mnoho jiných elektromobilů.
Tak či onak, celkový dojem na čistokrevný elektromobil má Sandy Munro stále stejný. Podle něj jde o opravdu povedený vůz s německou tradicí, který je připraven rozdrtit konkurenci. Až čas ovšem ukáže, zda opravdu Volkswagen zvládne své zákazníky přesvědčit. Poslední dobou totiž využívá až úsměvné prodejní metody.