Proč nemá Volkswagen ID.4 přední kufr? Inženýrskou zkratku vysvětluje Sandy Munro

  • Známý inženýr Sandy Munro odhalil, proč nemá Volkswagen ID.4 přední kufr
  • Je to kvůli nevyužitému prostoru pod přístrojovou deskou
  • Inženýři si pravděpodobně jen chtěli usnadnit práci
Elektromobil Volkswagen ID.4

Elektromobil Volkswagen ID.4 | foto: vlastní

Inženýr Sandy Munro, který se často zabývá technologiemi a konstrukcí nových elektromobilů, vysvětlil, proč nemají vozy MEB platformy přední zavazadlový prostor. Pro názornou ukázku si vypůjčil konkurenční Ford Mustang Mach-E, se kterým pak dokázal srovnávat kvalitu navrženého designu.

Volkswagen ID.4 nemá přední kufr!

Elektromobil od Fordu má totiž na rozdíl od Volkswagenu veliký “frunk”. Koncernové platformě MEB je tento nedostatek často vyčítán. Předpokládalo se, že přední kufr nebylo možné implementovat kvůli krátké přední kapotě, nicméně jak se ukázalo, tak zakopaný pes je někde úplně jinde.

Podle něj je patrné, že inženýři z Volkswagenu plně nevyužili prostor pod přístrojovou deskou, kam se obvykle umisťuje jednotka klimatizace. Místo ní se tam nenachází vůbec nic a jde tak pouze o plýtvání prostorem. Klimatizace se nachází pod přední kapotou, kde pouze zabírá dobře využitelné místo.

Sandy Munro se pozastavuje nad Volkswagenem ID.4

Sandy Munro se pozastavuje nad Volkswagenem ID.4 | foto: Munro Live


Čtěte také: Automobilka Volkswagen skončí se spalovacími motory dříve, než jsme si mysleli


Ford Mustang Mach-E jde příkladem

Naopak Ford využil oblast pod přístrojovou deskou na jedničku. Z videa je zřejmé, že bylo místo zcela zaplněno různými přístroji včetně klimatizace. To inženýrům umožnilo vytvořit pod přední kapotou veliký zavazadlový prostor. To je poněkud překvapující názor, protože model Mustang Mach-E označil Sandy za “noční můru”, protože odhalil doslova děsivou inženýrskou kvalitu.

Sandy Munro kritikou nešetří

Munro dále kritizuje inženýry z Volkswagenu, že místo aby dbali na přání zákazníka, myslí pouze na sebe. Jen si zjednodušují práci a nesnaží se vytvořit co nejlepší produkt. Jedinou výhodou klimatizace pod přední kapotou by tak mohla být lepší přístupnost při opravě. Ta ovšem rozhodně není pro zákazníka atraktivnější než další získaný prostor pro zavazadla, který nabízí mnoho jiných elektromobilů.

Tak či onak, celkový dojem na čistokrevný elektromobil má Sandy Munro stále stejný. Podle něj jde o opravdu povedený vůz s německou tradicí, který je připraven rozdrtit konkurenci. Až čas ovšem ukáže, zda opravdu Volkswagen zvládne své zákazníky přesvědčit. Poslední dobou totiž využívá až úsměvné prodejní metody.

Video

Nepřehlédněte

Diskuze

"Komentáře se nahrávají..."
test

Proč nemá Volkswagen ID.4 přední kufr? Inženýrskou zkratku vysvětluje Sandy Munro

  • Známý inženýr Sandy Munro odhalil, proč nemá Volkswagen ID.4 přední kufr
  • Je to kvůli nevyužitému prostoru pod přístrojovou deskou
  • Inženýři si pravděpodobně jen chtěli usnadnit práci
Elektromobil Volkswagen ID.4

Elektromobil Volkswagen ID.4 | foto: vlastní

Inženýr Sandy Munro, který se často zabývá technologiemi a konstrukcí nových elektromobilů, vysvětlil, proč nemají vozy MEB platformy přední zavazadlový prostor. Pro názornou ukázku si vypůjčil konkurenční Ford Mustang Mach-E, se kterým pak dokázal srovnávat kvalitu navrženého designu.

Volkswagen ID.4 nemá přední kufr!

Elektromobil od Fordu má totiž na rozdíl od Volkswagenu veliký “frunk”. Koncernové platformě MEB je tento nedostatek často vyčítán. Předpokládalo se, že přední kufr nebylo možné implementovat kvůli krátké přední kapotě, nicméně jak se ukázalo, tak zakopaný pes je někde úplně jinde.

Podle něj je patrné, že inženýři z Volkswagenu plně nevyužili prostor pod přístrojovou deskou, kam se obvykle umisťuje jednotka klimatizace. Místo ní se tam nenachází vůbec nic a jde tak pouze o plýtvání prostorem. Klimatizace se nachází pod přední kapotou, kde pouze zabírá dobře využitelné místo.

Sandy Munro se pozastavuje nad Volkswagenem ID.4

Sandy Munro se pozastavuje nad Volkswagenem ID.4 | foto: Munro Live


Čtěte také: Automobilka Volkswagen skončí se spalovacími motory dříve, než jsme si mysleli


Ford Mustang Mach-E jde příkladem

Naopak Ford využil oblast pod přístrojovou deskou na jedničku. Z videa je zřejmé, že bylo místo zcela zaplněno různými přístroji včetně klimatizace. To inženýrům umožnilo vytvořit pod přední kapotou veliký zavazadlový prostor. To je poněkud překvapující názor, protože model Mustang Mach-E označil Sandy za “noční můru”, protože odhalil doslova děsivou inženýrskou kvalitu.

Sandy Munro kritikou nešetří

Munro dále kritizuje inženýry z Volkswagenu, že místo aby dbali na přání zákazníka, myslí pouze na sebe. Jen si zjednodušují práci a nesnaží se vytvořit co nejlepší produkt. Jedinou výhodou klimatizace pod přední kapotou by tak mohla být lepší přístupnost při opravě. Ta ovšem rozhodně není pro zákazníka atraktivnější než další získaný prostor pro zavazadla, který nabízí mnoho jiných elektromobilů.

Tak či onak, celkový dojem na čistokrevný elektromobil má Sandy Munro stále stejný. Podle něj jde o opravdu povedený vůz s německou tradicí, který je připraven rozdrtit konkurenci. Až čas ovšem ukáže, zda opravdu Volkswagen zvládne své zákazníky přesvědčit. Poslední dobou totiž využívá až úsměvné prodejní metody.

Video

Nepřehlédněte

Diskuze

"Komentáře se nahrávají..."