Éra čistějších a efektivnějších strojů je za rohem. Rychlý nástup elektromobility může za kompletní překopání dosavadních plánů automobilek, které ještě pár let zpátky ve své časové ose neměly jediný elektrovůz. Zavedené společnosti plánují do deseti let naprosto změnit svou nabídku, ovšem stále existují i takoví, kteří se drží zavedené výrobní tradice.
Něco takového ovšem neplatí pro Volkswagen, který se elektromobility chytl poměrně brzy a nyní má jasnou vizi pokroku. Člen představenstva automobilky, Klaus Zellmer, se v rozhovoru pro magazín Muenchner Merkur (skrze Reuters) rozpovídal o zářné budoucnosti.
Podle něj Volkswagen naprosto přestane podporovat spalovací vozy v Evropě do roku 2035. Cílem společnosti je v současnou chvíli 70% podíl prodaných aut z nabídky. Bohužel stejné plány se netýkají USA a Číny, kde přechod na čistější auta na baterky potrvá “o něco delší dobu”.
Čtěte také: Elektromobilita není pro automobilový průmysl natolik zásadní, tvrdí šéf Volkswagenu
Aby byla automobilka schopna něčeho takového docílit, tak investuje obrovské prostředky do vlastních platforem, dedikovaných fabrik na elektromobily či baterie a pochopitelně i vývoj softwaru, se kterým je momentálně pozadu. Podobně na tom jsou i ostatní, kteří chtějí skončit s prodejem spalovacích vozů.
Jak se Vám líbí plány Volkswagenu na kompletní přechod ze spalováků na elektromobily? Podělte se o svůj názor v diskuzi!
Éra čistějších a efektivnějších strojů je za rohem. Rychlý nástup elektromobility může za kompletní překopání dosavadních plánů automobilek, které ještě pár let zpátky ve své časové ose neměly jediný elektrovůz. Zavedené společnosti plánují do deseti let naprosto změnit svou nabídku, ovšem stále existují i takoví, kteří se drží zavedené výrobní tradice.
Něco takového ovšem neplatí pro Volkswagen, který se elektromobility chytl poměrně brzy a nyní má jasnou vizi pokroku. Člen představenstva automobilky, Klaus Zellmer, se v rozhovoru pro magazín Muenchner Merkur (skrze Reuters) rozpovídal o zářné budoucnosti.
Podle něj Volkswagen naprosto přestane podporovat spalovací vozy v Evropě do roku 2035. Cílem společnosti je v současnou chvíli 70% podíl prodaných aut z nabídky. Bohužel stejné plány se netýkají USA a Číny, kde přechod na čistější auta na baterky potrvá “o něco delší dobu”.
Čtěte také: Elektromobilita není pro automobilový průmysl natolik zásadní, tvrdí šéf Volkswagenu
Aby byla automobilka schopna něčeho takového docílit, tak investuje obrovské prostředky do vlastních platforem, dedikovaných fabrik na elektromobily či baterie a pochopitelně i vývoj softwaru, se kterým je momentálně pozadu. Podobně na tom jsou i ostatní, kteří chtějí skončit s prodejem spalovacích vozů.
Jak se Vám líbí plány Volkswagenu na kompletní přechod ze spalováků na elektromobily? Podělte se o svůj názor v diskuzi!