Muž, který postavil svou kariéru na kritice či uznání vozů různých automobilek, bude tentokrát hodnotit zcela nový elektromobil Volkswagen ID.4. Nutno zároveň podotknout, že Sandy Munro patří k asi vůbec nejzvučnějším jménům EV komunity, a tak jej naslouchá skrze YouTube kanál statisíce lidí. Zároveň rozhodně nešetří ostrými prohlášeními, protože například pár týdnů zpátky pronesl, že výrobci čínských elektromobilů přijdou a nakopnou všem zadek.
Jelikož se jedná o vůbec první pohled na vůz, tak ještě nemůžeme čekat komplexní rozbor všech aspektů. Sandy zatím stihl lehce zkritizovat malou mezeru mezi plastovým obložením a bílé prvky v interiéru. To však není nic hrozného a zároveň dodává, že se mu velmi líbí kola. Prý vypadají, že jsou připravena rozdrtit konkurenci.
Čtěte také: Řídili jsme Volkswagen ID.4 poprvé na českých silnicích! Co říkáme na horkou novinku?
Zajímavá pak byla kritika tlačítka pro zapnutí elektromobilu. Tvrdí, že tato technika by ve vozu být vlastně vůbec nemusela a jen prodražuje výrobní cenu. S tím nelze než souhlasit, protože třeba model ID.3 tuto technologii již neměl.
Další výtku měl k infotainmentu, který oproti Tesle nemá tak intuitivní ovládání. Jedním dechem však dodává, že by tento problém nejspíš neměl, kdyby on sám kalifornský vůz pravidelně neřídil. Brzy se snad můžeme těšit na kompletní rozbor, který ukáže, jak dobře je Volkswagen ID.4 vyroben!
Jak se Vám líbí nový elektromobil ID.4? Podělte se o názor v diskuzi!
Muž, který postavil svou kariéru na kritice či uznání vozů různých automobilek, bude tentokrát hodnotit zcela nový elektromobil Volkswagen ID.4. Nutno zároveň podotknout, že Sandy Munro patří k asi vůbec nejzvučnějším jménům EV komunity, a tak jej naslouchá skrze YouTube kanál statisíce lidí. Zároveň rozhodně nešetří ostrými prohlášeními, protože například pár týdnů zpátky pronesl, že výrobci čínských elektromobilů přijdou a nakopnou všem zadek.
Jelikož se jedná o vůbec první pohled na vůz, tak ještě nemůžeme čekat komplexní rozbor všech aspektů. Sandy zatím stihl lehce zkritizovat malou mezeru mezi plastovým obložením a bílé prvky v interiéru. To však není nic hrozného a zároveň dodává, že se mu velmi líbí kola. Prý vypadají, že jsou připravena rozdrtit konkurenci.
Čtěte také: Řídili jsme Volkswagen ID.4 poprvé na českých silnicích! Co říkáme na horkou novinku?
Zajímavá pak byla kritika tlačítka pro zapnutí elektromobilu. Tvrdí, že tato technika by ve vozu být vlastně vůbec nemusela a jen prodražuje výrobní cenu. S tím nelze než souhlasit, protože třeba model ID.3 tuto technologii již neměl.
Další výtku měl k infotainmentu, který oproti Tesle nemá tak intuitivní ovládání. Jedním dechem však dodává, že by tento problém nejspíš neměl, kdyby on sám kalifornský vůz pravidelně neřídil. Brzy se snad můžeme těšit na kompletní rozbor, který ukáže, jak dobře je Volkswagen ID.4 vyroben!
Jak se Vám líbí nový elektromobil ID.4? Podělte se o názor v diskuzi!