Polestar se chce odlišit od značky Volvo, a zatímco v rámci levnějších elektromobilů stále sdílí s mateřskou automobilkou mnoho technologií, Polestar 5 bude zcela na jiné úrovni. Elektromobil dostane vlastní hliníkovou platformu.
Cílem je, aby nová platforma poskytla modelu Polestar 5 “špičkovou dynamiku, tuhost a bezpečnost”. Karoserie i platforma jsou vyráběny společně. Polestar k tomu říká: „Díky novým materiálům a technologiím se očekává, že karoserie včetně kompletní platformy bude vážit méně než u nižších modelových tříd. To přispěje ke zlepšení efektivity vozidla, delšímu dojezdu a dynamické odezvě.“
Server Autocar přinesl rozhovor se šéfem výzkumu a vývoje, Petem Allenem a hlavním inženýrem, Davem Kaneem, s informacemi, že Polestar 5 by měl nabídnout úroveň dvoudveřového elektrického supersportovního vozu, ale zároveň by měl být velmi pohodlný pro každodenní použití.
Čtěte také: Polestar si drze vyskakuje na Teslu i Volkswagen. Čím je dokázal tak naštvat?
Ve vývojovém centru je údajně umístěn Porsche Taycan, který je považován za vzorový model. Taycan podobně jako Polestar 5 spojuje vlastnosti sportovního vozu a automobilu na každodenní použití. Konečný design modelu Polestar 5 by se neměl příliš lišit od navrhovaného konceptu.
U sportovně laděných vozů je žádoucí, aby posádka seděla velmi nízko, podobně hluboko jako ve spalovacím vozidle. V Porsche Taycan se sedí poměrně vysoko, i když baterie byla navržena tak, že lidé sedí mnohem níž než v jiných elektromobilech. Uvedení modelu Polestar 5 je naplánováno na rok 2024 a model bude čtvrtým elektromobilem značky. Polestar 1 byl hybridní sportovní vůz, Polestar 2 je elektrický sedan a vozy Polestar 3 a Polestar 4 budou nová elektrická SUV.
Polestar se chce odlišit od značky Volvo, a zatímco v rámci levnějších elektromobilů stále sdílí s mateřskou automobilkou mnoho technologií, Polestar 5 bude zcela na jiné úrovni. Elektromobil dostane vlastní hliníkovou platformu.
Cílem je, aby nová platforma poskytla modelu Polestar 5 “špičkovou dynamiku, tuhost a bezpečnost”. Karoserie i platforma jsou vyráběny společně. Polestar k tomu říká: „Díky novým materiálům a technologiím se očekává, že karoserie včetně kompletní platformy bude vážit méně než u nižších modelových tříd. To přispěje ke zlepšení efektivity vozidla, delšímu dojezdu a dynamické odezvě.“
Server Autocar přinesl rozhovor se šéfem výzkumu a vývoje, Petem Allenem a hlavním inženýrem, Davem Kaneem, s informacemi, že Polestar 5 by měl nabídnout úroveň dvoudveřového elektrického supersportovního vozu, ale zároveň by měl být velmi pohodlný pro každodenní použití.
Čtěte také: Polestar si drze vyskakuje na Teslu i Volkswagen. Čím je dokázal tak naštvat?
Ve vývojovém centru je údajně umístěn Porsche Taycan, který je považován za vzorový model. Taycan podobně jako Polestar 5 spojuje vlastnosti sportovního vozu a automobilu na každodenní použití. Konečný design modelu Polestar 5 by se neměl příliš lišit od navrhovaného konceptu.
U sportovně laděných vozů je žádoucí, aby posádka seděla velmi nízko, podobně hluboko jako ve spalovacím vozidle. V Porsche Taycan se sedí poměrně vysoko, i když baterie byla navržena tak, že lidé sedí mnohem níž než v jiných elektromobilech. Uvedení modelu Polestar 5 je naplánováno na rok 2024 a model bude čtvrtým elektromobilem značky. Polestar 1 byl hybridní sportovní vůz, Polestar 2 je elektrický sedan a vozy Polestar 3 a Polestar 4 budou nová elektrická SUV.