K příležitosti Super Bowlu vznikla mimo jiné debutová reklama Polestaru, která vsadila většinu svých karet na kontroverzi. Půlminutová reklama s názvem “Bez kompromisů” poměrně tvrdě útočí na Teslu a Volkswagen, a to i přes to, že na první pohled se nejedná o zrovna rovnocennou konkurenci.
Víte, kolik si NBC účtovalo za třicetisekundovou reklamu, vázanou k finálovému zápasu NFL v americkém fotbale? V přepočtu více než 150 milionů korun. Tolik peněz zaplatila automobilka Polestar, aby všechny sledující ujistila o tom, že jejich nadcházející model bude opravdu “bez kompromisů” a zároveň si pořádně rýpla do společností Tesla, respektive SpaceX a Volkswagen.
A jak si nováček na poli elektromobility, úzce spjatý s automobilkou Volvo, do velikánů rýpl? Reklama byla svým způsobem velmi jednoduchá, v pozadí se po částech odhaloval nový model Polestar 2 přičemž v popředí se objevoval text, měnící se do rytmu hudby. “Bez epických dabérů,” “Bez dieselgatu,” “Bez prázdných slibů,” Bez špinavých tajemství,” “Bez kolonizování Marsu.”
Čtěte také: Volvo pracuje na novém elektrickém crossoveru. Na výsledek si ještě pár let počkáme
Celkově se text takovýmto způsobem změnil 15×, nás ale zajímají především tato dvě slovní spojení, která se zde objevila. Pochopitelně je mířeno na obří kauzu Volkswagenu ohledně manipulování s emisemi a těžko pochopitelná nevole k osobě Elona Muska a jeho projektu.
Paradoxně, kolonizování Marsu nemá ani nic zvlášť společného s kalifornskou automobilkou, jako spíš se společností SpaceX. Jediné možné vysvětlení je pohrdání roztěkaností miliardáře mezi jednotlivými firmami a menší soustředěnost na jeden, či druhý projekt.
K příležitosti Super Bowlu vznikla mimo jiné debutová reklama Polestaru, která vsadila většinu svých karet na kontroverzi. Půlminutová reklama s názvem “Bez kompromisů” poměrně tvrdě útočí na Teslu a Volkswagen, a to i přes to, že na první pohled se nejedná o zrovna rovnocennou konkurenci.
Víte, kolik si NBC účtovalo za třicetisekundovou reklamu, vázanou k finálovému zápasu NFL v americkém fotbale? V přepočtu více než 150 milionů korun. Tolik peněz zaplatila automobilka Polestar, aby všechny sledující ujistila o tom, že jejich nadcházející model bude opravdu “bez kompromisů” a zároveň si pořádně rýpla do společností Tesla, respektive SpaceX a Volkswagen.
A jak si nováček na poli elektromobility, úzce spjatý s automobilkou Volvo, do velikánů rýpl? Reklama byla svým způsobem velmi jednoduchá, v pozadí se po částech odhaloval nový model Polestar 2 přičemž v popředí se objevoval text, měnící se do rytmu hudby. “Bez epických dabérů,” “Bez dieselgatu,” “Bez prázdných slibů,” Bez špinavých tajemství,” “Bez kolonizování Marsu.”
Čtěte také: Volvo pracuje na novém elektrickém crossoveru. Na výsledek si ještě pár let počkáme
Celkově se text takovýmto způsobem změnil 15×, nás ale zajímají především tato dvě slovní spojení, která se zde objevila. Pochopitelně je mířeno na obří kauzu Volkswagenu ohledně manipulování s emisemi a těžko pochopitelná nevole k osobě Elona Muska a jeho projektu.
Paradoxně, kolonizování Marsu nemá ani nic zvlášť společného s kalifornskou automobilkou, jako spíš se společností SpaceX. Jediné možné vysvětlení je pohrdání roztěkaností miliardáře mezi jednotlivými firmami a menší soustředěnost na jeden, či druhý projekt.