Německá automobilka se elektrifikace rozhodně nebojí, to už nějakou dobu víme. Po méně úspěšném modelu ID.3 a vydařeném Volkswagen ID.4 přichází sportovnější varianta, která zapadá do koncepce SUV kupé. Tento speciál dostává “nečekané” označení ID.5 a nabídne nejen vyšší cenovku, ale také o kapánek lepší parametry.
Vzhledem ke konkurentům Škodě Enyaq iV kupé nebo Audi Q4 e-tron Sportback byste čekali, že nadcházející model dostane shodné označení ID.4 kupé. Automobilka ovšem chce poukázat, že tento sportovnější fešák nabízí mnohem více, než je na první pohled patrné. Proto také dostane svůj vlastní název!
Tím hlavním rozdílem je oproti ID.4 pochopitelně agresivnější zadní část, a to od B sloupku vzad. Klesající záď karoserie má působit svižnějším dojmem, ale zároveň nesmí ubírat na praktičnosti. Proto také ID.5 nabídne shodný objem kufru jako má “čtyřková” verze.
Čtěte také: Prototyp elektromobilu Volkswagen ID.5 spatřen, s kamufláží se neobtěžoval
Volkswagen zároveň potvrzuje, že nás čeká představení výkonnější verze ID.5 GTX. Ta nabídne pohon všech kol a výkon 220 kW, což je shodná technika s ID.4 GTX. Vše je stále postaveno na staré známé MEB platformě, a to s 77kWh baterií.
Jak se Vám líbí první snímky elektrického vozu Volkswagen ID.5? Podělte se o názor v diskuzi!
Německá automobilka se elektrifikace rozhodně nebojí, to už nějakou dobu víme. Po méně úspěšném modelu ID.3 a vydařeném Volkswagen ID.4 přichází sportovnější varianta, která zapadá do koncepce SUV kupé. Tento speciál dostává “nečekané” označení ID.5 a nabídne nejen vyšší cenovku, ale také o kapánek lepší parametry.
Vzhledem ke konkurentům Škodě Enyaq iV kupé nebo Audi Q4 e-tron Sportback byste čekali, že nadcházející model dostane shodné označení ID.4 kupé. Automobilka ovšem chce poukázat, že tento sportovnější fešák nabízí mnohem více, než je na první pohled patrné. Proto také dostane svůj vlastní název!
Tím hlavním rozdílem je oproti ID.4 pochopitelně agresivnější zadní část, a to od B sloupku vzad. Klesající záď karoserie má působit svižnějším dojmem, ale zároveň nesmí ubírat na praktičnosti. Proto také ID.5 nabídne shodný objem kufru jako má “čtyřková” verze.
Čtěte také: Prototyp elektromobilu Volkswagen ID.5 spatřen, s kamufláží se neobtěžoval
Volkswagen zároveň potvrzuje, že nás čeká představení výkonnější verze ID.5 GTX. Ta nabídne pohon všech kol a výkon 220 kW, což je shodná technika s ID.4 GTX. Vše je stále postaveno na staré známé MEB platformě, a to s 77kWh baterií.
Jak se Vám líbí první snímky elektrického vozu Volkswagen ID.5? Podělte se o názor v diskuzi!