Server Autoexpress přináší nové neoficiální snímky, které jsou založené na upoutávce linie vozů Ioniq, přičemž ztvárňují velmi pravděpodobný design elektromobilu Hyundai Ioniq 7. Ačkoliv jsou obrázky neoficiální, tak by se od reality ve výsledku zas tak lišit nemusely.
Tato neoficiální vizualizace designu chystaného elektromobilu vychází z téměř rok staré ukázky vozidel řady Ioniq, o které jsme tehdy informovali. Kromě té toho však o Ioniqu 7 vlastně zatím moc nevíme, takže i přes zdánlivou realističnost návrhu ho pro jistotu berte s určitým nadhledem.
O připravovaném elektrickém SUV, který doplní první čistokrevný elektromobil Hyundai Ioniq 5, toho zatím víme opravdu málo. Koneckonců nového modelu Ioniq 7 bychom se měli dočkat až v roce 2024. Mělo by se jednat o velké SUV se 7 místy, které bude postaveno na platformě E-GMP, jež si mezi sebou dělí Hyundai a Kia.
Čtěte také: Hyundai Ioniq 6 se kvapem blíží, automobilka zahajuje to nejnutnější
Díky použití této platformy by měl vůz disponovat ultra rychlým nabíjením o výkonu až 350 kW, kdy si dobijete 100 kilometrů dojezdu již za 5 minut strávaných na nabíječce. Platforma by měla umožnit také bezdrátové nabíjení, ovšem to je dle jihokorejské společnosti ještě stále ve fázi vývoje.
Větší vozidlo znamená i více prostoru a u očekávaného vlajkového Hyundai Ioniq 7 to platí dvojnásob. Kromě prostorného interiéru by měl nabídnout i místo pro větší baterii. Ta by mohla nabízet kapacitu okolo 100 kWh, což by mělo elektromobilu zajistit dojezd okolo 640 kilometrů na jedno nabití.
Interiér vozu by pak měl být nabušený moderními technologiemi se schopností přijímat bezdrátové OTA aktualizace softwaru, jenž má být založený na Nvidia Connected Drive. Podpory OTA updatů bychom se měli mimo jiné dočkat ve vozidlech automobilky již od příštího roku.
Server Autoexpress přináší nové neoficiální snímky, které jsou založené na upoutávce linie vozů Ioniq, přičemž ztvárňují velmi pravděpodobný design elektromobilu Hyundai Ioniq 7. Ačkoliv jsou obrázky neoficiální, tak by se od reality ve výsledku zas tak lišit nemusely.
Tato neoficiální vizualizace designu chystaného elektromobilu vychází z téměř rok staré ukázky vozidel řady Ioniq, o které jsme tehdy informovali. Kromě té toho však o Ioniqu 7 vlastně zatím moc nevíme, takže i přes zdánlivou realističnost návrhu ho pro jistotu berte s určitým nadhledem.
O připravovaném elektrickém SUV, který doplní první čistokrevný elektromobil Hyundai Ioniq 5, toho zatím víme opravdu málo. Koneckonců nového modelu Ioniq 7 bychom se měli dočkat až v roce 2024. Mělo by se jednat o velké SUV se 7 místy, které bude postaveno na platformě E-GMP, jež si mezi sebou dělí Hyundai a Kia.
Čtěte také: Hyundai Ioniq 6 se kvapem blíží, automobilka zahajuje to nejnutnější
Díky použití této platformy by měl vůz disponovat ultra rychlým nabíjením o výkonu až 350 kW, kdy si dobijete 100 kilometrů dojezdu již za 5 minut strávaných na nabíječce. Platforma by měla umožnit také bezdrátové nabíjení, ovšem to je dle jihokorejské společnosti ještě stále ve fázi vývoje.
Větší vozidlo znamená i více prostoru a u očekávaného vlajkového Hyundai Ioniq 7 to platí dvojnásob. Kromě prostorného interiéru by měl nabídnout i místo pro větší baterii. Ta by mohla nabízet kapacitu okolo 100 kWh, což by mělo elektromobilu zajistit dojezd okolo 640 kilometrů na jedno nabití.
Interiér vozu by pak měl být nabušený moderními technologiemi se schopností přijímat bezdrátové OTA aktualizace softwaru, jenž má být založený na Nvidia Connected Drive. Podpory OTA updatů bychom se měli mimo jiné dočkat ve vozidlech automobilky již od příštího roku.