Jelikož je elektromobil Hyundai Ioniq 5 velkým úspěchem, tak se jihokorejská automobilka plně pouští do dalšího plně elektrického vozu. Ten má nést jméno Ioniq 6 a měli bychom se ho dočkat již příští rok. Před začátkem výroby je však ještě potřeba uzpůsobit továrnu. K tomu má dojít již o letních prázdninách.
Jihokorejská média přichází s informací, že se Hyundai řádně připravuje na výrobu Ioniqu 6. Vůz se má vyrábět v továrně v Asanu, která by měla letos v létě projít pořádnými úpravami. Továrna má být od července do srpna kompletně uzavřená, přičemž další menší úpravy by měly přijít v prosinci.
Přestože nás od údajného uzavření továrny dělí pouze měsíc, tak dle určitých zdrojů přípravy ještě nejsou plně hotové. „Nápad na pozastavení výroby v asanské továrně a její přetvoření ve výrobnu elektromobilů je stále rozpracovaný, přičemž detaily ještě nejsou známé,“ uvádí zdroje.
Podle všech dostupných informací má jít o sportovně laděný sedan, který dostane oproti Ioniqu 5 krapet větší baterii, díky čemuž by mohl dosáhnout na dojezd až 700 kilometrů dle metodiky WLTP.
Jelikož bude taktéž postaven na E-GMP platformě, tak můžeme očekávat vynikající 800V architekturu. Samozřejmostí je pak famózní rychlonabíjení.
Těšíte se na představení nového Ioniqu 6? Jaké jsou Vaše odhadované specifikace? Podělte se o názor v diskuzi!
Jelikož je elektromobil Hyundai Ioniq 5 velkým úspěchem, tak se jihokorejská automobilka plně pouští do dalšího plně elektrického vozu. Ten má nést jméno Ioniq 6 a měli bychom se ho dočkat již příští rok. Před začátkem výroby je však ještě potřeba uzpůsobit továrnu. K tomu má dojít již o letních prázdninách.
Jihokorejská média přichází s informací, že se Hyundai řádně připravuje na výrobu Ioniqu 6. Vůz se má vyrábět v továrně v Asanu, která by měla letos v létě projít pořádnými úpravami. Továrna má být od července do srpna kompletně uzavřená, přičemž další menší úpravy by měly přijít v prosinci.
Přestože nás od údajného uzavření továrny dělí pouze měsíc, tak dle určitých zdrojů přípravy ještě nejsou plně hotové. „Nápad na pozastavení výroby v asanské továrně a její přetvoření ve výrobnu elektromobilů je stále rozpracovaný, přičemž detaily ještě nejsou známé,“ uvádí zdroje.
Podle všech dostupných informací má jít o sportovně laděný sedan, který dostane oproti Ioniqu 5 krapet větší baterii, díky čemuž by mohl dosáhnout na dojezd až 700 kilometrů dle metodiky WLTP.
Jelikož bude taktéž postaven na E-GMP platformě, tak můžeme očekávat vynikající 800V architekturu. Samozřejmostí je pak famózní rychlonabíjení.
Těšíte se na představení nového Ioniqu 6? Jaké jsou Vaše odhadované specifikace? Podělte se o názor v diskuzi!