Automobilka Nio oznámila, že do konce roku 2025 plánuje vstoupit na americký a také na další západní trhy. Zprávu přinesl server Electric-Vehicles. Společnost již v San José založila americkou centrálu, kde začala s náborem nových pracovních sil. Současně bylo otevřeno několik předváděcích míst, kde si mohou zájemci prohlédnout automobily. Nio také chce ve svém americkém ústředí vybudovat testovací stanici pro rychlou výměnu baterií.
V prosinci loňského roku automobilka Nio avizovala, že do roku 2025 chystá expanzi do 25 nových zemí a regionů, včetně Japonska, Austrálie, Nového Zélandu a USA. Společnost také pracuje na rozšíření své působnosti v Evropě, zejména ve Francii a Velké Británii.
Nio na svém webu aktuálně prezentuje šest modelů, které sestávají především z crossoverů a SUV. Automobilka pro dané modely nabízí širokou škálu specifikací. Veškeré údaje jsou uváděny v metrických jednotkách a hodnoty dojezdu vycházejí z čínského systému CLTC. Přesto není jasné, kdy bude možné objednávat a kdy budou vozy k dispozici zákazníkům.
Čtěte také: Čínská automobilka Nio otevře svoji první továrnu v Evropě. Co bude vyrábět?
Nio má v nabídce dva sedany – pětidveřový ET5, připomínající Teslu Model 3, a velký sedan ET7. Nabídku doplňují crossovery/SUV – model EC6, který můžeme přirovnat k BMW X4 nebo Volvu C40 Recharge, velké SUV ES8 s třemi řadami sedadel, ES6, které je menší variantou ES8 se dvěma řadami sedadel a SUV ES7, které má opět dvě řady sedadel.
Nio plánuje nasadit první stanici na výměnu baterií již v listopadu 2022, řekli serveru Electric-Vehicles dva zdroje obeznámené s touto záležitostí.
Jsme zvědavi, jak rychle se čínské automobilce podaří na nových trzích zabydlet, a také na přijetí jejích automobilů konzervativními zákazníky ze západu. Auta vypadají na první pohled dobře a je obecně známo, že čínské ceny obvykle bývají, v porovnání se západními zvyklostmi, značně agresivní. Právě příznivá cenovka může být pro konečné rozhodování zákazníka zásadní.
Automobilka Nio oznámila, že do konce roku 2025 plánuje vstoupit na americký a také na další západní trhy. Zprávu přinesl server Electric-Vehicles. Společnost již v San José založila americkou centrálu, kde začala s náborem nových pracovních sil. Současně bylo otevřeno několik předváděcích míst, kde si mohou zájemci prohlédnout automobily. Nio také chce ve svém americkém ústředí vybudovat testovací stanici pro rychlou výměnu baterií.
V prosinci loňského roku automobilka Nio avizovala, že do roku 2025 chystá expanzi do 25 nových zemí a regionů, včetně Japonska, Austrálie, Nového Zélandu a USA. Společnost také pracuje na rozšíření své působnosti v Evropě, zejména ve Francii a Velké Británii.
Nio na svém webu aktuálně prezentuje šest modelů, které sestávají především z crossoverů a SUV. Automobilka pro dané modely nabízí širokou škálu specifikací. Veškeré údaje jsou uváděny v metrických jednotkách a hodnoty dojezdu vycházejí z čínského systému CLTC. Přesto není jasné, kdy bude možné objednávat a kdy budou vozy k dispozici zákazníkům.
Čtěte také: Čínská automobilka Nio otevře svoji první továrnu v Evropě. Co bude vyrábět?
Nio má v nabídce dva sedany – pětidveřový ET5, připomínající Teslu Model 3, a velký sedan ET7. Nabídku doplňují crossovery/SUV – model EC6, který můžeme přirovnat k BMW X4 nebo Volvu C40 Recharge, velké SUV ES8 s třemi řadami sedadel, ES6, které je menší variantou ES8 se dvěma řadami sedadel a SUV ES7, které má opět dvě řady sedadel.
Nio plánuje nasadit první stanici na výměnu baterií již v listopadu 2022, řekli serveru Electric-Vehicles dva zdroje obeznámené s touto záležitostí.
Jsme zvědavi, jak rychle se čínské automobilce podaří na nových trzích zabydlet, a také na přijetí jejích automobilů konzervativními zákazníky ze západu. Auta vypadají na první pohled dobře a je obecně známo, že čínské ceny obvykle bývají, v porovnání se západními zvyklostmi, značně agresivní. Právě příznivá cenovka může být pro konečné rozhodování zákazníka zásadní.