Současná nabídka čínského výrobce elektromobilu Nio obsahovala mimo jiné dva modely SUV s označením ES6 a ES8. Automobilka nyní dle očekávání tuto číselnou mezeru vyplňuje a představuje světu středně velký rodinný elektromobil s názvem ES7. Designem zřetelně navazuje na své sourozence, což se však nedá konstatovat o pohonu, kterým novinka disponuje. Jedná se o vůbec první SUV této značky, které zvládne „stovku“ pod 4 sekundy.
Exteriér nového modelu Nio ES7 zůstává věrný svým předchůdcům a ačkoliv jsme se dočkali malých změn, které reprezentují nový designový jazyk „Design for AD“, stále dominuje minimalismus a typické čelní světlomety. Žraločí nos přední masky vypadá moderně a evokuje dravost, zatímco zadní část v čele se spojenými světlomety působí velmi vznešeně.
Čínská automobilka je mimo jiné známá svými vymazanými interiéry, které se nebojí prezentovat jako „druhý obývací pokoj“ a i ES7 v této vizi pokračuje. K tomuto pocitu dopomohou mimo jiné také enormně pohodlná sedadla s vyhříváním, ventilací a masážní funkcí. Kromě toho bude novinka od Nio standardně vybavena systémem PanoCinema, tedy digitálním kokpitem kompatibilní s AR.
V neposlední řadě přichází s novým modelem novinka, která vznikla ve spolupráci čínské automobilky a společnosti NREAL. Jsou jí vlastní AR brýle, které dokáží promítat do vzdálenosti až šesti metrů obraz o úhlopříčce 201 palců. Ve spolupráci s prostorovým audiosystémem Dolby Atmos 7.1.4 půjde o skutečně parádní zážitek. Termín „obývák“ se v tomto případě hodí i z hlediska prostoru, který interiér nabídce, což je dáno také velkým rozvorem 2 960 mm.
Nio ES7 zdědil druhou generaci platformy e-drive s napájecím modulem SiC. Baterie se základní kapacitou 75 kWh nabídne dojezd až 485 kilometrů, avšak v nabídce bude i dvojnásobně velký akumulátor, který na jedno nabití ujede až 850 kilometrů! Zároveň by se mělo jednat o vůbec nejrychlejší SUV automobilky se zrychlením z 0 na 100 km/h za 3,9 sekundy. Model ES7 navíc bude jedním z prvních certifikovaných osobních vozů v Číně, který zvládne táhnout až 2 tuny těžký přívěs.
Čtěte také: Nio rozhazuje sítě. Hledá talentované vývojáře, ve hře je i nová továrna
Novinka pochopitelně jako první dorazí do Číny, kde bude k dispozici 69 700 dolarů (zhruba 1 636 000 korun). Za variantu s větší, 100kWh baterií, zaplatíte 78 350 dolarů (1 839 000 korun) a nejvyšší možná varianta s označením Premier Edition přijde na 81 600 dolarů (1 915 000 korun). V případě, že si zákazník bude chtít koupit vůz bez baterie, kterou si bude pronajímat v rámci předplatného, vyjde ho novinka na 51 800 dolarů (1 215 000 korun).
Současná nabídka čínského výrobce elektromobilu Nio obsahovala mimo jiné dva modely SUV s označením ES6 a ES8. Automobilka nyní dle očekávání tuto číselnou mezeru vyplňuje a představuje světu středně velký rodinný elektromobil s názvem ES7. Designem zřetelně navazuje na své sourozence, což se však nedá konstatovat o pohonu, kterým novinka disponuje. Jedná se o vůbec první SUV této značky, které zvládne „stovku“ pod 4 sekundy.
Exteriér nového modelu Nio ES7 zůstává věrný svým předchůdcům a ačkoliv jsme se dočkali malých změn, které reprezentují nový designový jazyk „Design for AD“, stále dominuje minimalismus a typické čelní světlomety. Žraločí nos přední masky vypadá moderně a evokuje dravost, zatímco zadní část v čele se spojenými světlomety působí velmi vznešeně.
Čínská automobilka je mimo jiné známá svými vymazanými interiéry, které se nebojí prezentovat jako „druhý obývací pokoj“ a i ES7 v této vizi pokračuje. K tomuto pocitu dopomohou mimo jiné také enormně pohodlná sedadla s vyhříváním, ventilací a masážní funkcí. Kromě toho bude novinka od Nio standardně vybavena systémem PanoCinema, tedy digitálním kokpitem kompatibilní s AR.
V neposlední řadě přichází s novým modelem novinka, která vznikla ve spolupráci čínské automobilky a společnosti NREAL. Jsou jí vlastní AR brýle, které dokáží promítat do vzdálenosti až šesti metrů obraz o úhlopříčce 201 palců. Ve spolupráci s prostorovým audiosystémem Dolby Atmos 7.1.4 půjde o skutečně parádní zážitek. Termín „obývák“ se v tomto případě hodí i z hlediska prostoru, který interiér nabídce, což je dáno také velkým rozvorem 2 960 mm.
Nio ES7 zdědil druhou generaci platformy e-drive s napájecím modulem SiC. Baterie se základní kapacitou 75 kWh nabídne dojezd až 485 kilometrů, avšak v nabídce bude i dvojnásobně velký akumulátor, který na jedno nabití ujede až 850 kilometrů! Zároveň by se mělo jednat o vůbec nejrychlejší SUV automobilky se zrychlením z 0 na 100 km/h za 3,9 sekundy. Model ES7 navíc bude jedním z prvních certifikovaných osobních vozů v Číně, který zvládne táhnout až 2 tuny těžký přívěs.
Čtěte také: Nio rozhazuje sítě. Hledá talentované vývojáře, ve hře je i nová továrna
Novinka pochopitelně jako první dorazí do Číny, kde bude k dispozici 69 700 dolarů (zhruba 1 636 000 korun). Za variantu s větší, 100kWh baterií, zaplatíte 78 350 dolarů (1 839 000 korun) a nejvyšší možná varianta s označením Premier Edition přijde na 81 600 dolarů (1 915 000 korun). V případě, že si zákazník bude chtít koupit vůz bez baterie, kterou si bude pronajímat v rámci předplatného, vyjde ho novinka na 51 800 dolarů (1 215 000 korun).