Ultralevná Dacia Spring je prodejní hit, za svou cenu nabízí opravdu hodně
- Opravdu levný elektromobil Dacia Spring překonává snad veškerá očekávání
- Vedení značky slaví již 40 tisíc předobjednávek za pouhých 8 měsíců
- Model je populární zejména ve Francii, kde se dá pořídit „za pakatel“

Předpokládali jste, že skoro až směšný výkon, nebo samotné logo na nárazníku auta odradí potencionální majitele od koupě? Dacia nás vyvádí z omylu, jejímu prvnímu plně elektrickému modelu se už v předprodeji daří nad míru dobře. Hlavním důvodem je dobře nastavená cena, díky které může být nový Spring pro mnoho řidičů oslím můstkem k přechodu na elektromobilitu.
Dacia Spring hlásí vysoký počet objednávek
Rumunská automobilka spadající pod Renault před více než rokem představila nový, plně elektrický automobil s názvem Spring a slibovala cenovou revoluci. Ačkoliv do předpokládané ceny pod 300 000 korun jsme se nevešli, stále je částka, za kterou lze vůz koupit, velmi zajímavá.
A to hlavně pro ty, kteří nad prvním elektroautem teprve přemýšlí. Důvody proč je tento elektromobil o tolik levnější než jeho konkurenti jsme rozebírali již v předchozích článcích, pojďme se však podívat na konkrétní čísla předobjednávek.

Čtěte také: Levná Dacia Spring prošla losím testem a zesměšnila dražší elektromobily
Velký podíl na popularitě má Francie
O nový Spring projevilo zájem již 40 000 lidí přičemž 15 tisícům byl vůz již doručen. Již během prvních tří měsíců bylo přeobjednáno více než 16 tisíc kusů, a to pouze v několika vybraných evropských zemích, kde Dacia spustila předprodej. Od té doby automobilka přijímala v průměru 5000 objednávek každý měsíc.
Další statistika, která vedení značky určitě potěšila, je poměr řidičů, kteří budou vůz značky Dacia vlastnit poprvé. Ve Francii je tento poměr dokonce 8 z 10 objednávek. Konkrétně v této zemi je to ale dáno především příspěvky, které vláda vyplácí při koupi vozu s elektrickým pohonem.
Dosaženou metu komentoval i prodejní a marketingový ředitel Dacie Xavier Martinet: „Se 40 000 objednávkami během osmi měsíců můžeme považovat Spring za obrovský komerční úspěch. Naším cílem je především zpřístupnit elektromobilitu opravdu každému, jak řidičům, kteří s Dacií již mají zkušenosti, tak úplně novým zákazníkům“.