Jak jinak uvést nový produkt na trh než povedenou reklamní kampaní. A u drahých elektromobilů to platí dvojnásob. Reklama na nás číhá na každém roku a jejím úkolem je, vrýt se nám hezky do podvědomí. Při výběru nového vozu to pak může hrát svoji roli. Vybrali jsme proto 5 zajímavých kousků, které nás zaujaly.
Začneme hezky česky. A tím nemyslíme produkcí domácí Škodovky, ale další automobilku, která má u nás také svoji výrobu. Reklama na Hyundai Kona Electric, která se vyrábí v továrně v Nošovicích na Frýdecko-Místecku, už je nějaký ten rok stará. Ale i na dnešní dobu je stále aktuální.
V reklamním spotu se objeví hned několik ikonických českých lokalit, jako je Česká Kanada, Česká Sibiř, České Švýcarsko nebo Lom Velká Amerika.
Čtěte také: Hyundai Kona Electric (2021) je rozmanitý městský crossover se skvělým dojezdem
Další povedený kousek je naopak horká novinka. Hlavní roli dostal plně elektrický Renault Megane E-Tech a ve vedlejších rolích vystupuje až překvapivě mnoho koní. Znázorňovat mají přechod od koňské síly až k současné elektrické.
Tato reklama se řadí mezi ty, které vám produkt příliš neodhalí, ale zasadí ho do sdělení, které chce automobilka akcentovat a přiblížit lidem. Na konci se tak pouze dozvídáme pár výkonnostních informací o voze a že má přes 300 registrovaných patentů. I tak se tento spot dostal na náš výběr a zafungoval tak skvěle.
Čtěte také: Renault to dokázal! Elektrický Megane E-Tech obstál v crashtestu na jedničku
Při příležitosti letošního Super Bowlu vznikla i reklama na BMW iX. O hvězdné obsazení se postaral Arnold Schwarzenegger jako bůh Zeus a jeho ženu Héru ztvárnila Salma Hayeková. Právě bývalého kulturistu v roli Dia už nebavila práce na nebi, a tak se rozhodl odejít do důchodu a sestoupil mezi obyčejné smrtelníky do městečka Palm Springs v Kalifornii.
Zasloužený odpočinek mu ale neustále kazili sousedé, kteří se dožadovali jeho pomoci s elektrickými spotřebiči. Jeho žena Héra vidí, jak se její muž trápí a radost mu udělá darem v podobně plně elektrického BMW iX. Tohle se německému výrobci prémiových vozů opravdu povedlo.
Čtěte také: BMW iX M60 přijíždí do České republiky! Co za ohromnou částku nabídne?
A máme tu opět zástupce jihokorejské automobilky Hyundai, tentokrát s posledně představeným plně elektrickým modelem Ioniq 5. Nezvyklé křivky tohoto vozu dokonale pasují k urbanistickému prostředí, ve kterém se příběh převážně odehrává.
Ve voze je možné vidět rodinu se dvěma dětmi, to má za úkol ukázat, že je elektromobil vhodný pro plnohodnotnou rodinu. Dále se zde objevují i informace například o dojezdu, rychlém nabíjení, které jsou pro zájemce o tento model důležité. V několika záběrech také můžeme vidět nabíječku Ionity, jejíž síť spravuje několik společností včetně automobilky Hyundai.
https://www.youtube.com/watch?v=sU2lcC6hGoM
Čtěte také: Hyundai Ioniq 5 získává funkci, díky které bude návštěva servisu minulostí
Poslední kousek je nejstarší z námi představených. Postarala se o něj už před více než 10 lety automobilka Renault. Zaměřená byla na její první elektrické vozy řady Z.E. (Zero Emision). Reklama ukazuje každodenní život jen s tím rozdílem, že veškeré elektronické přístroje jsou poháněny spalovacími motory. Nejúsměvnější moment nastává, když číšník musí natankovat platební terminál z malého kanystru s palivem.
Cílem reklamy má být, aby se lidé zamysleli, kolik běžně používají spotřebičů na elektřinu a že automobil může být jen dalším elektřinou poháněným produktem v řadě. Tento kousek je tak stále aktuální, a i přes svůj pokročilý věk je na dnešní poměry řemeslně skvěle zpracovaný.
A jaká je vaše oblíbená reklama na elektromobil? Podělte se do komentářů!
Jak jinak uvést nový produkt na trh než povedenou reklamní kampaní. A u drahých elektromobilů to platí dvojnásob. Reklama na nás číhá na každém roku a jejím úkolem je, vrýt se nám hezky do podvědomí. Při výběru nového vozu to pak může hrát svoji roli. Vybrali jsme proto 5 zajímavých kousků, které nás zaujaly.
Začneme hezky česky. A tím nemyslíme produkcí domácí Škodovky, ale další automobilku, která má u nás také svoji výrobu. Reklama na Hyundai Kona Electric, která se vyrábí v továrně v Nošovicích na Frýdecko-Místecku, už je nějaký ten rok stará. Ale i na dnešní dobu je stále aktuální.
V reklamním spotu se objeví hned několik ikonických českých lokalit, jako je Česká Kanada, Česká Sibiř, České Švýcarsko nebo Lom Velká Amerika.
Čtěte také: Hyundai Kona Electric (2021) je rozmanitý městský crossover se skvělým dojezdem
Další povedený kousek je naopak horká novinka. Hlavní roli dostal plně elektrický Renault Megane E-Tech a ve vedlejších rolích vystupuje až překvapivě mnoho koní. Znázorňovat mají přechod od koňské síly až k současné elektrické.
Tato reklama se řadí mezi ty, které vám produkt příliš neodhalí, ale zasadí ho do sdělení, které chce automobilka akcentovat a přiblížit lidem. Na konci se tak pouze dozvídáme pár výkonnostních informací o voze a že má přes 300 registrovaných patentů. I tak se tento spot dostal na náš výběr a zafungoval tak skvěle.
Čtěte také: Renault to dokázal! Elektrický Megane E-Tech obstál v crashtestu na jedničku
Při příležitosti letošního Super Bowlu vznikla i reklama na BMW iX. O hvězdné obsazení se postaral Arnold Schwarzenegger jako bůh Zeus a jeho ženu Héru ztvárnila Salma Hayeková. Právě bývalého kulturistu v roli Dia už nebavila práce na nebi, a tak se rozhodl odejít do důchodu a sestoupil mezi obyčejné smrtelníky do městečka Palm Springs v Kalifornii.
Zasloužený odpočinek mu ale neustále kazili sousedé, kteří se dožadovali jeho pomoci s elektrickými spotřebiči. Jeho žena Héra vidí, jak se její muž trápí a radost mu udělá darem v podobně plně elektrického BMW iX. Tohle se německému výrobci prémiových vozů opravdu povedlo.
Čtěte také: BMW iX M60 přijíždí do České republiky! Co za ohromnou částku nabídne?
A máme tu opět zástupce jihokorejské automobilky Hyundai, tentokrát s posledně představeným plně elektrickým modelem Ioniq 5. Nezvyklé křivky tohoto vozu dokonale pasují k urbanistickému prostředí, ve kterém se příběh převážně odehrává.
Ve voze je možné vidět rodinu se dvěma dětmi, to má za úkol ukázat, že je elektromobil vhodný pro plnohodnotnou rodinu. Dále se zde objevují i informace například o dojezdu, rychlém nabíjení, které jsou pro zájemce o tento model důležité. V několika záběrech také můžeme vidět nabíječku Ionity, jejíž síť spravuje několik společností včetně automobilky Hyundai.
https://www.youtube.com/watch?v=sU2lcC6hGoM
Čtěte také: Hyundai Ioniq 5 získává funkci, díky které bude návštěva servisu minulostí
Poslední kousek je nejstarší z námi představených. Postarala se o něj už před více než 10 lety automobilka Renault. Zaměřená byla na její první elektrické vozy řady Z.E. (Zero Emision). Reklama ukazuje každodenní život jen s tím rozdílem, že veškeré elektronické přístroje jsou poháněny spalovacími motory. Nejúsměvnější moment nastává, když číšník musí natankovat platební terminál z malého kanystru s palivem.
Cílem reklamy má být, aby se lidé zamysleli, kolik běžně používají spotřebičů na elektřinu a že automobil může být jen dalším elektřinou poháněným produktem v řadě. Tento kousek je tak stále aktuální, a i přes svůj pokročilý věk je na dnešní poměry řemeslně skvěle zpracovaný.
A jaká je vaše oblíbená reklama na elektromobil? Podělte se do komentářů!