To nejlepší ze světa i, X a M. Tak zní motto, se kterým elektrického trhače asfaltu v medvědím těle BMW uvádělo. Německá automobilka se však zapomněla zmínit, že také cena bude velmi podobná jako při koupi tří vozů dohromady. Co sportovně laděné SUV s plně elektrickým pohonem za částku 3,3 milionu korun nabídne?
Pojďme si udělat malou rekapitulaci toho, co víme, a vzhledem k tomu, že se jedná o model M, začněme výkonem. Německý svalovec má přímo v konfigurátoru uveden údaj 397 kW, zatímco oficiálně byl prezentován výkon 455 kW a 1 100 Nm.
Silnější z obou specifikací totiž z elektromobilu vytáhnete pouze na omezený čas (přibližně 10 vteřin) při zapnutém sportovním režimu, během běžného provozu se tak budete muset spokojit s trochu menším stádem koní. Samozřejmostí je rozdělení této síly do dvou motorů s náhonem na obě nápravy.
Akumulátor by měl s tímto výkonem poskytnout dojezd 566 km podle WLTP, kombinovaná spotřeba by tak měla vystoupat přibližně na hodnoty 24,7-21,7 kWh/100 km.
Čtěte také: Elektromobil, který budete chtít! Toyota odhalila nabušenou verzi bZ4X GR Sport
Částka, za kterou budete moci tento klenot pořídit, však není zanedbatelná. Základní cena za tuto motorizaci byla stanovena na 3 315 000 korun, což některé možná trochu překvapilo. Dostanete však v podstatě všechnu výbavu, na kterou si vzpomenete. Od vzduchového odpružení s adaptivními tlumiči, přes integrální aktivní řízení, po sportovní brzdy s barevnými třmeny a mnoho dalšího.
Moc nezaškrtnutého ze sekce výbavy už toho poté nezbývá. Připlatit si ale můžete třeba za panoramatickou střechu, systém soft-close a pár dalších vychytávek. Přes 3,7 milionu se však ani v „plné palbě“ nedostanete. Již nyní máte možnost si elektrické SUV postavit v konfigurátoru na stránkách BMW.
To nejlepší ze světa i, X a M. Tak zní motto, se kterým elektrického trhače asfaltu v medvědím těle BMW uvádělo. Německá automobilka se však zapomněla zmínit, že také cena bude velmi podobná jako při koupi tří vozů dohromady. Co sportovně laděné SUV s plně elektrickým pohonem za částku 3,3 milionu korun nabídne?
Pojďme si udělat malou rekapitulaci toho, co víme, a vzhledem k tomu, že se jedná o model M, začněme výkonem. Německý svalovec má přímo v konfigurátoru uveden údaj 397 kW, zatímco oficiálně byl prezentován výkon 455 kW a 1 100 Nm.
Silnější z obou specifikací totiž z elektromobilu vytáhnete pouze na omezený čas (přibližně 10 vteřin) při zapnutém sportovním režimu, během běžného provozu se tak budete muset spokojit s trochu menším stádem koní. Samozřejmostí je rozdělení této síly do dvou motorů s náhonem na obě nápravy.
Akumulátor by měl s tímto výkonem poskytnout dojezd 566 km podle WLTP, kombinovaná spotřeba by tak měla vystoupat přibližně na hodnoty 24,7-21,7 kWh/100 km.
Čtěte také: Elektromobil, který budete chtít! Toyota odhalila nabušenou verzi bZ4X GR Sport
Částka, za kterou budete moci tento klenot pořídit, však není zanedbatelná. Základní cena za tuto motorizaci byla stanovena na 3 315 000 korun, což některé možná trochu překvapilo. Dostanete však v podstatě všechnu výbavu, na kterou si vzpomenete. Od vzduchového odpružení s adaptivními tlumiči, přes integrální aktivní řízení, po sportovní brzdy s barevnými třmeny a mnoho dalšího.
Moc nezaškrtnutého ze sekce výbavy už toho poté nezbývá. Připlatit si ale můžete třeba za panoramatickou střechu, systém soft-close a pár dalších vychytávek. Přes 3,7 milionu se však ani v „plné palbě“ nedostanete. Již nyní máte možnost si elektrické SUV postavit v konfigurátoru na stránkách BMW.