Na tokijském autosalonu se objevuje jedna novinka za druhou. Vypadá to, že největší rozruch však způsobila Toyota, která se ani s jedním modelem netrefila vedle.Sportovní vozy GR GT3, nebo brutálně vypadající nová verze Yarisu s označením GRMN jsou určitě zajímavé kousky, nás ale zajímá především nová verze Toyoty bZ4X GR Sport, která sice nenabídne vyšší výkon, respekt si s ní však určitě získáte.
Koncept, který nám byl před nedávnem představen, jde velmi podobnou cestou, jako Subaru Solterra STI, které jsme taky měli poprvé možnost vidět na tokijském autosalonu. V základu se bude jednat o úplně stejné auto s totožnou motorizací, jako mají běžné verze.
Dostaneme však sportovněji vypadající vzhled jak zvenku, tak zevnitř. Tento fakt nám ve skutečnosti prozradí již název. Vzhledem k tomu, že za označením GR najdeme přídavek „sport“, je jasné, že se nejedná o plnotučnou sportovní verzi, ale spíše o stupeň výbavy.
Čtěte také: Toyota si bude vytvářet svůj vlastní software. Chce se přiblížit Tesle a dalším?
Neberte to však špatně, auto vypadá opravdu famózně. Přijelo se ukázat s matně černými prvky, většími koly, sportovními sedačkami a několika dalšími detaily, které dodávají elektrickému SUV agresivnější vzhled.
To, jestli bude tato varianta nakonec skutečně sériově vyráběna, se zatím stále neví. Bude se pravděpodobně odvíjet především od poptávky potencionálních zákazníků, ale i kdyby byla poptávka dostatečně velká, v Evropě se této verze nejspíš jen tak nedočkáme.
První plně elektrický vůz japonské značky, jehož základním kamenem je platforma e-TNGA, k nám přijde již v polovině tohoto roku. Na výběr bude ze dvou motorizací. Cenu však stále bohužel neznáme.
Na tokijském autosalonu se objevuje jedna novinka za druhou. Vypadá to, že největší rozruch však způsobila Toyota, která se ani s jedním modelem netrefila vedle.Sportovní vozy GR GT3, nebo brutálně vypadající nová verze Yarisu s označením GRMN jsou určitě zajímavé kousky, nás ale zajímá především nová verze Toyoty bZ4X GR Sport, která sice nenabídne vyšší výkon, respekt si s ní však určitě získáte.
Koncept, který nám byl před nedávnem představen, jde velmi podobnou cestou, jako Subaru Solterra STI, které jsme taky měli poprvé možnost vidět na tokijském autosalonu. V základu se bude jednat o úplně stejné auto s totožnou motorizací, jako mají běžné verze.
Dostaneme však sportovněji vypadající vzhled jak zvenku, tak zevnitř. Tento fakt nám ve skutečnosti prozradí již název. Vzhledem k tomu, že za označením GR najdeme přídavek „sport“, je jasné, že se nejedná o plnotučnou sportovní verzi, ale spíše o stupeň výbavy.
Čtěte také: Toyota si bude vytvářet svůj vlastní software. Chce se přiblížit Tesle a dalším?
Neberte to však špatně, auto vypadá opravdu famózně. Přijelo se ukázat s matně černými prvky, většími koly, sportovními sedačkami a několika dalšími detaily, které dodávají elektrickému SUV agresivnější vzhled.
To, jestli bude tato varianta nakonec skutečně sériově vyráběna, se zatím stále neví. Bude se pravděpodobně odvíjet především od poptávky potencionálních zákazníků, ale i kdyby byla poptávka dostatečně velká, v Evropě se této verze nejspíš jen tak nedočkáme.
První plně elektrický vůz japonské značky, jehož základním kamenem je platforma e-TNGA, k nám přijde již v polovině tohoto roku. Na výběr bude ze dvou motorizací. Cenu však stále bohužel neznáme.