Sdílené elektromobily GreenGo končí! Na konci února definitivně opustí Prahu

  • Po dvou letech končí služba GreenGo na českých silnicích
  • Společnost silně ovlivnila pandemie Covid-19 a je nucena stáhnout své elektromobily
  • V Praze jezdilo 220 elektromobilů Volkswagen e-Up! a Škoda CitigoE iV
Projekt sdílených elektromobilů v Česku definitivně končí

Projekt sdílených elektromobilů v Česku definitivně končí

Horší období na založení společnosti, než začátek února roku 2020 nejspíš neexistoval. Doba, kdy se rozjela pandemie Covidu-19, stála spoustu firem hromady peněz a některé z nich musely podnikání úplně ukončit. Stejný osud potkal i projekt GreenGo, který poskytuje sdílené elektromobily v Praze. Její ředitel oznámil, že služba bude fungovat ještě do konce února a následně začne vozy stahovat.

GreenGo v Praze bohužel končí

Ambiciózní projekt dospěl k jeho konci. Ještě poslední únorový den si můžete užít v jednom z elektromobilů společnosti GreenGo, od 1. března se tyto sdílené vozy z Prahy nadobro vytratí. Prsty v tom má především pandemická krize, která měla, jak si umíte představit, především na oblast podnikání obrovský vliv.

„Spuštění provozu v únoru 2020 se krylo s první vlnou pandemie a následným lockdownem, které se na našem provozu negativně podepsaly, nicméně i tak si naši službu oblíbily tisíce aktivních uživatelů, pro které se GreenGo stalo životním stylem.

Nikdo nemohl být připraven na to, jak moc Covid-19 změní chování a návyky ve společnosti. Celkový útlum společenského dění v posledních dvou letech tím tak výrazně omezil příležitosti pro využívání sdílených vozů,“ řekl Šimon Čapek, ředitel české pobočky GreenGo.

Společnost GreenGo vydržela v Praze přesně 2 roky

Společnost GreenGo vydržela v Praze přesně 2 roky


Čtete také: Sdílené elektrokoloběžky mají utrum! Přichází zásadní omezení rychlosti


Sdílené elektromobily jsou v centru více než praktické

Společnost v Praze provozovala sdílené elektromobily Volkswagen e-Up! a Škoda CitigoE iV, jejichž počet se postupně navýšil až na současných 220 kusů. Především v centru města tuto ztrátu pocítíme a přijdeme o další možnost snadné přepravy v Praze. Nespornou výhodou elektrického pohonu ve městě je i možnost parkování na modrých zónách, což výrazně ulehčí dopravu co nejblíže k cílové destinaci.

„Jsme hrdí na to, že i když jsme byli na trhu pouhé dva roky, naši uživatelé najeli miliony bezemisních kilometrů. Za jejich věrnost jim moc děkujeme. Flotila GreenGo bude k dispozici po celý únor, nadále se bude dobíjet, mýt a dezinfikovat tak, aby uživatelé nepoznali žádnou změnu,” dodal Šimon Čapek s tím, že vše skončí k prvnímu březnovém dni.

Nepřehlédněte

Diskuze

"Komentáře se nahrávají..."
test

Sdílené elektromobily GreenGo končí! Na konci února definitivně opustí Prahu

  • Po dvou letech končí služba GreenGo na českých silnicích
  • Společnost silně ovlivnila pandemie Covid-19 a je nucena stáhnout své elektromobily
  • V Praze jezdilo 220 elektromobilů Volkswagen e-Up! a Škoda CitigoE iV
Projekt sdílených elektromobilů v Česku definitivně končí

Projekt sdílených elektromobilů v Česku definitivně končí

Horší období na založení společnosti, než začátek února roku 2020 nejspíš neexistoval. Doba, kdy se rozjela pandemie Covidu-19, stála spoustu firem hromady peněz a některé z nich musely podnikání úplně ukončit. Stejný osud potkal i projekt GreenGo, který poskytuje sdílené elektromobily v Praze. Její ředitel oznámil, že služba bude fungovat ještě do konce února a následně začne vozy stahovat.

GreenGo v Praze bohužel končí

Ambiciózní projekt dospěl k jeho konci. Ještě poslední únorový den si můžete užít v jednom z elektromobilů společnosti GreenGo, od 1. března se tyto sdílené vozy z Prahy nadobro vytratí. Prsty v tom má především pandemická krize, která měla, jak si umíte představit, především na oblast podnikání obrovský vliv.

„Spuštění provozu v únoru 2020 se krylo s první vlnou pandemie a následným lockdownem, které se na našem provozu negativně podepsaly, nicméně i tak si naši službu oblíbily tisíce aktivních uživatelů, pro které se GreenGo stalo životním stylem.

Nikdo nemohl být připraven na to, jak moc Covid-19 změní chování a návyky ve společnosti. Celkový útlum společenského dění v posledních dvou letech tím tak výrazně omezil příležitosti pro využívání sdílených vozů,“ řekl Šimon Čapek, ředitel české pobočky GreenGo.

Společnost GreenGo vydržela v Praze přesně 2 roky

Společnost GreenGo vydržela v Praze přesně 2 roky


Čtete také: Sdílené elektrokoloběžky mají utrum! Přichází zásadní omezení rychlosti


Sdílené elektromobily jsou v centru více než praktické

Společnost v Praze provozovala sdílené elektromobily Volkswagen e-Up! a Škoda CitigoE iV, jejichž počet se postupně navýšil až na současných 220 kusů. Především v centru města tuto ztrátu pocítíme a přijdeme o další možnost snadné přepravy v Praze. Nespornou výhodou elektrického pohonu ve městě je i možnost parkování na modrých zónách, což výrazně ulehčí dopravu co nejblíže k cílové destinaci.

„Jsme hrdí na to, že i když jsme byli na trhu pouhé dva roky, naši uživatelé najeli miliony bezemisních kilometrů. Za jejich věrnost jim moc děkujeme. Flotila GreenGo bude k dispozici po celý únor, nadále se bude dobíjet, mýt a dezinfikovat tak, aby uživatelé nepoznali žádnou změnu,” dodal Šimon Čapek s tím, že vše skončí k prvnímu březnovém dni.

Nepřehlédněte

Diskuze

"Komentáře se nahrávají..."