Norsko patří k největším milovníkům elektromobility, pro modelovou řadu Enyaq je to jeden ze 3 nejdůležitějších trhů na světě. Právě v Norsku byla předána první čistě elektrická škodovka celosvětově prvnímu zákazníkovi. Není tedy divu, že velvyslanectví Norského království v ČR bude pro své potřeby využívat elektromobil Škoda Enyaq iV.
První diplomatický Enyaq míří na norskou ambasádu v Praze a bude zde využíván mimo jiné také k přepravě norského velvyslance.
„Pro norské velvyslance, tedy i pro mne, je volba mezi elektrickým a benzínovým či naftovým pohonem snadná. Budoucnost je elektrická. Náš řidič na velvyslanectví byl skeptický, když jsem poprvé zmínil, že bychom měli naše auto s benzínovým pohonem vyměnit za elektrickou škodovku. Nyní je nadšený. Stejně jako já,“ říká Robert Kvile, velvyslanec Norska v České republice
Nepřehlédněte: Elektromobil Škoda Enyaq iV bude jezdit ve službách policie, hasičů, i záchranky
Zastupitelský úřad Norského království v ČR zvolil verzi s označením Enyaq iV 60 s využitelnou kapacitou baterie 58 kWh a dojezdem až 390 km (dle metodiky WLTP). Pro převážně městský provoz je pak dostatečný výkon motoru 132 kW.
Interiér je hnědý, s označením ecoSuite. Karoserie ve stříbrné metalické barvě Arctic. Z další příplatkové výbavy je zde mimo jiné tepelné čerpadlo nebo paket Asistovaná jízda 2.0.
Norsko patří k největším milovníkům elektromobility, pro modelovou řadu Enyaq je to jeden ze 3 nejdůležitějších trhů na světě. Právě v Norsku byla předána první čistě elektrická škodovka celosvětově prvnímu zákazníkovi. Není tedy divu, že velvyslanectví Norského království v ČR bude pro své potřeby využívat elektromobil Škoda Enyaq iV.
První diplomatický Enyaq míří na norskou ambasádu v Praze a bude zde využíván mimo jiné také k přepravě norského velvyslance.
„Pro norské velvyslance, tedy i pro mne, je volba mezi elektrickým a benzínovým či naftovým pohonem snadná. Budoucnost je elektrická. Náš řidič na velvyslanectví byl skeptický, když jsem poprvé zmínil, že bychom měli naše auto s benzínovým pohonem vyměnit za elektrickou škodovku. Nyní je nadšený. Stejně jako já,“ říká Robert Kvile, velvyslanec Norska v České republice
Nepřehlédněte: Elektromobil Škoda Enyaq iV bude jezdit ve službách policie, hasičů, i záchranky
Zastupitelský úřad Norského království v ČR zvolil verzi s označením Enyaq iV 60 s využitelnou kapacitou baterie 58 kWh a dojezdem až 390 km (dle metodiky WLTP). Pro převážně městský provoz je pak dostatečný výkon motoru 132 kW.
Interiér je hnědý, s označením ecoSuite. Karoserie ve stříbrné metalické barvě Arctic. Z další příplatkové výbavy je zde mimo jiné tepelné čerpadlo nebo paket Asistovaná jízda 2.0.