Je to první čistě elektrický vůz sportovní divize N, která patří pod jihokorejskou automobilku Hyundai. Ioniq 5 N skloubí energetický úsporný provoz díky elektrickému pohonu s možností zvednutí adrenalinu, k čemuž velice rychle dopomůže například 650 koní pod kapotou. Dali byste si říct?
Na českém trhu jsou dostupné dva výbavové stupně, a sice: „N“ a „N Everyday“. Nejlevnější model vyjde na 1 799 990 korun a stejně jako i vyšší verze disponuje například pohonem všech kol s celkovým výkonem 478 kW (650 koní)/740 Nm, zrychlením na stovku za pouhých 3,4 sekundy, maximálkou 260 km/hod, či spoustou možností individuálního nastavení.
Čtěte také: Test Hyundai Ioniq 6 Power – K dokonalosti nemá daleko
Standardem nabídky je výbavový stupeň N za cenu 1 799 990 Kč s elektronicky řízeným diferenciálem e-LSD, 21“ kovanými koly, čtyřpístkovými třmeny vpředu a brzdovými kotouči Performance o průměru 400 mm vpředu a 360 mm vzadu, elektronicky řízenými tlumiči, sportovními sedadly s kombinací látky a kůže, nebo řadou bezpečnostních systémů a moderních prvků výbavy, známých ze standardní verze modelu Ioniq 5.
Výbavový stupeň N Everyday za 1 839 990 Kč mění čalounění sportovních sedadel na kombinaci alcantary a kůže a navíc přidává jejich ventilaci. Zákazníci mohou navíc sáhnout pro dalších příplatkových prvcích, jakými jsou pastelové, metalické či matné laky, nebo fixní panoramatické střešní okno. Obě nabízené varianty mají baterii s kapacitou 84 kWh, díky čemuž by měl být dojezd Ioniqu 5 N zhruba 385 kilometrů.
Je to první čistě elektrický vůz sportovní divize N, která patří pod jihokorejskou automobilku Hyundai. Ioniq 5 N skloubí energetický úsporný provoz díky elektrickému pohonu s možností zvednutí adrenalinu, k čemuž velice rychle dopomůže například 650 koní pod kapotou. Dali byste si říct?
Na českém trhu jsou dostupné dva výbavové stupně, a sice: „N“ a „N Everyday“. Nejlevnější model vyjde na 1 799 990 korun a stejně jako i vyšší verze disponuje například pohonem všech kol s celkovým výkonem 478 kW (650 koní)/740 Nm, zrychlením na stovku za pouhých 3,4 sekundy, maximálkou 260 km/hod, či spoustou možností individuálního nastavení.
Čtěte také: Test Hyundai Ioniq 6 Power – K dokonalosti nemá daleko
Standardem nabídky je výbavový stupeň N za cenu 1 799 990 Kč s elektronicky řízeným diferenciálem e-LSD, 21“ kovanými koly, čtyřpístkovými třmeny vpředu a brzdovými kotouči Performance o průměru 400 mm vpředu a 360 mm vzadu, elektronicky řízenými tlumiči, sportovními sedadly s kombinací látky a kůže, nebo řadou bezpečnostních systémů a moderních prvků výbavy, známých ze standardní verze modelu Ioniq 5.
Výbavový stupeň N Everyday za 1 839 990 Kč mění čalounění sportovních sedadel na kombinaci alcantary a kůže a navíc přidává jejich ventilaci. Zákazníci mohou navíc sáhnout pro dalších příplatkových prvcích, jakými jsou pastelové, metalické či matné laky, nebo fixní panoramatické střešní okno. Obě nabízené varianty mají baterii s kapacitou 84 kWh, díky čemuž by měl být dojezd Ioniqu 5 N zhruba 385 kilometrů.