Musk přivezl Cybertruck na podcast a Joe Rogan vyzvídal. Co jsme se dozvěděli?
- Tesla Cybertruck míří do výroby i k prvním zákazníkům
- Opět víme pár nových podrobností
- Specifikace i ceník budou zveřejněny na konci tohoto měsíce

Elon Musk v rámci rozhovoru pro Experience podcast Joa Rogana prozradil novinky ohledně Cybertrucku. Ten se před nedávnem začal vyrábět a chystá se na první dodávky zákazníkům během tohoto měsíce. V samotném závěru listopadu se bude konat slavnostní událost k příležitosti prvních předávek.
Známe nové specifikace Tesly Cybertruck
Teprve na této akci se dozvíme finální specifikace i ceník Tesly Cybertruck pro veřejnost. Aby byl rozhovor zajímavější, přivezl Musk novinku s sebou. Moderátor si pak sám vyzkoušel odolnost karoserie, když na ní střílel z luku slitinové šípy. Během dvacetiminutového rozhovoru Musk upřesnil několik detailů.
Zajímavou hodnotou je například hmotnost vozidla. Nejběžnější specifikace má vážit zhruba 3 100 kilogramů. Některé verze se pak mohou lišit a nejlehčí Cybertruck váží kolem 2 700 kilogramů. Hmotnostně se tedy nerezová novinka blíží svému hlavnímu konkurentovi v podobě Fordu F-150 Lightning. Z nedávných informací přitom zaznívá, že Tesla má mnohem vyšší celkové zatížení. Může tomu být nejspíše i díky velkoformátovým lisovaným dílům v podvozku.

Čtěte také: Dojezd Cybertrucku může být zhruba 560 kilometrů, prozradil zaměstnanec Tesly
Ultra těžký sprinter. Na stovku zrychlí pod 3 sekundy!
Musk také zmínil, že i u takto těžkého vozu míří s akcelerací na stovku pod hranici 3 sekund. Takového cíle chtěla společnosti dosáhnout u třímotorové verze již od prvního oznámení v roce 2019. Tehdy to mohlo být více zbožné přání. Ovšem jestliže se o této hodnotě hovoří i měsíc před zahájením produkce, je tato informace mnohem více relevantní.
Poslední zmínka byla mířená na výrobní kapacitu. Aktuálně chce Tesla vyrobit 200 tisíc vozidel ročně. To je o padesát tisíc méně než o kolika se hovořilo na nedávném čtvrtletním hodnocení hospodaření. Jednou variantou může být pouze zaokrouhlení. Ovšem Elon Musk se většinou snaží být v číslech konkrétní. Snížila Tesla z počátku výroby nároky?
Video
Autor článku

Zajímám se o moderní technologie nejen v oblasti automotive. Jak je něco digitální a ideálně s Androidem, většinou to má i moji pozornost. Když ve volném čase neřídím, tak většinou něco kutím na rodinném vozovém parku nebo jezdím na kole.
Zajímám se o moderní technologie nejen v oblasti automotive. Jak je něco digitální a ideálně s Androidem, většinou to má i moji pozornost. Když ve volném čase neřídím, tak většinou něco kutím na rodinném vozovém parku nebo jezdím na kole.