Tento majitel při koupi dalšího vozidla po elektromobilu opravdu nesáhne. Se svým nově pořízeným Fordem F-150 Lightning má jen samé problémy. Co všechno se mu s jeho vozem stalo?
Tak popisuje svoje zkušenosti s vlastnictvím svého plně elektrického vozu Dalbir Bala z Winnipegu, který si v lednu koupil Ford F-150 Lightning. Vůz si pořídil za účely pracovními i na rekreaci, píše server Fox Business. Pro elektromobil se rozhodl hlavně z důvodu šetření za palivo a také z ekologických důvodů.
Koupě samotné vozidla však nebyla to jediné, co musel zaplatit. Nečekal totiž, že si bude muset koupit nabíječku domů i do práce za celkově 10 tisíc dolarů (220 tisíc korun). Kvůli problémům s instalací panelu doma se mu pak ještě nasčítaly další náklady za celkem 6 tisíc dolarů (132 tisíc korun).
Čtěte také: Ford pod palbou kritiky! Elektrický pickup F-150 Lightning musí na opravu, hrozí vzplanutí baterie
Ne tak dlouho po zakoupení vozu pak došlo k drobné nehodě, kvůli které jeho vůz zůstal šest měsíců v servise Fordu, přestože podle něj stačila jen malá oprava předního nárazníku. Ford neodpovídal na jeho e-maily ani telefonáty s žádostí o pomoc.
Poslední kapkou pak byl rodinný výlet z Winnipegu do Chicaga. Náladu zhoršilo hned první nabíjení, které trvalo opravdu nepřiměřeně dlouho. Při další zastávce pak nabíječka pro změnu vůbec nefungovala. Se zbývajícím dojezdem se však muž k žádné nabíjecí stanici již dostat nestihnul, a tak musel svůj vůz nechat odtáhnout. K dokončení cesty si pak rodina musela pronajmout spalovák od Toyoty.
Tento majitel při koupi dalšího vozidla po elektromobilu opravdu nesáhne. Se svým nově pořízeným Fordem F-150 Lightning má jen samé problémy. Co všechno se mu s jeho vozem stalo?
Tak popisuje svoje zkušenosti s vlastnictvím svého plně elektrického vozu Dalbir Bala z Winnipegu, který si v lednu koupil Ford F-150 Lightning. Vůz si pořídil za účely pracovními i na rekreaci, píše server Fox Business. Pro elektromobil se rozhodl hlavně z důvodu šetření za palivo a také z ekologických důvodů.
Koupě samotné vozidla však nebyla to jediné, co musel zaplatit. Nečekal totiž, že si bude muset koupit nabíječku domů i do práce za celkově 10 tisíc dolarů (220 tisíc korun). Kvůli problémům s instalací panelu doma se mu pak ještě nasčítaly další náklady za celkem 6 tisíc dolarů (132 tisíc korun).
Čtěte také: Ford pod palbou kritiky! Elektrický pickup F-150 Lightning musí na opravu, hrozí vzplanutí baterie
Ne tak dlouho po zakoupení vozu pak došlo k drobné nehodě, kvůli které jeho vůz zůstal šest měsíců v servise Fordu, přestože podle něj stačila jen malá oprava předního nárazníku. Ford neodpovídal na jeho e-maily ani telefonáty s žádostí o pomoc.
Poslední kapkou pak byl rodinný výlet z Winnipegu do Chicaga. Náladu zhoršilo hned první nabíjení, které trvalo opravdu nepřiměřeně dlouho. Při další zastávce pak nabíječka pro změnu vůbec nefungovala. Se zbývajícím dojezdem se však muž k žádné nabíjecí stanici již dostat nestihnul, a tak musel svůj vůz nechat odtáhnout. K dokončení cesty si pak rodina musela pronajmout spalovák od Toyoty.