Jedna z důležitých a dosud nezodpovězených otázek souvisejících s připravovanou Teslou Cybertruck, se týká dojezdu elektrického pickupu. Od roku 2019, kdy byl elektromobil poprvé představen, se objevila řada variant, včetně verze na 500 mil (805 km). Tesla ale před dvěma roky ze svých webových stránek odstranila veškeré technické informace a následně se řada fanoušků začala zajímat, čeho je připravovaný elektromobil z pohledu dojezdu schopen.
Díky příspěvku na fóru Cybertruck Owners Club jsme se dozvěděli, že dlouho očekávaný elektromobil může nabídnout dojezd okolo 350 mil (560 km). Příspěvek zveřejnil jeden z uživatelů, který si všiml elektrického pickupu na Tesla Superchargeru v Mojavě v Kalifornii. Zastavil tedy poblíž, aby si vůz prohlédl.
Muž na místě zjistil, že Cybertruck má technický problém a pravděpodobně není schopen nabíjet. Jeho řidič právě čekal na odtahovou službu, která nepojízdné vozidlo převeze do servisu. Na otázku týkající se dojezdu řidič odpověděl, že skutečný dojezd vozu nezná, protože veškeré informace palubního systému zobrazují pouze procenta baterie. Nicméně člověk z Tesly prozradil, že je dojezd Cybertrucku stejný nebo lepší než u Modelu X, což nám říká mnohé.
Čtěte také: Tesla prověřila Cybertruck střelbou ze samopalu. Jak vůz obstál?
Dozvěděli jsme se, že dojezd Cybertrucku je tedy s největší pravděpodobností stejně dobrý nebo lepší než u Tesla Model X. Základní Model X s dvoumotorovým pohonem má odhadovaný dojezd 348 mil (560 km) na plné nabití dle metodiky EPA, výkonnější Model X Plaid se třemi motory dokáže na základě odhadů ujet na plné nabití 333 mil (535 km).
Porovnáme-li podobně velké elektromobily, Rivian R1T má dojezd mezi 270 a 410 mil (435 km až 660 km) v závislosti na konfiguraci hnacího ústrojí. Ford F-150 Lightning nabízí dojezd mezi 240 a 320 mil (390 až 515 km) v závislosti na specifikacích baterie a motoru. Pokud jde o zobrazení procent baterie na informačním systému, vysvětluje to, proč dříve publikované video zobrazující informační systém Cybertrucku neukazuje předpokládaný dojezd, ale pouze stav nabití baterie.
Jedna z důležitých a dosud nezodpovězených otázek souvisejících s připravovanou Teslou Cybertruck, se týká dojezdu elektrického pickupu. Od roku 2019, kdy byl elektromobil poprvé představen, se objevila řada variant, včetně verze na 500 mil (805 km). Tesla ale před dvěma roky ze svých webových stránek odstranila veškeré technické informace a následně se řada fanoušků začala zajímat, čeho je připravovaný elektromobil z pohledu dojezdu schopen.
Díky příspěvku na fóru Cybertruck Owners Club jsme se dozvěděli, že dlouho očekávaný elektromobil může nabídnout dojezd okolo 350 mil (560 km). Příspěvek zveřejnil jeden z uživatelů, který si všiml elektrického pickupu na Tesla Superchargeru v Mojavě v Kalifornii. Zastavil tedy poblíž, aby si vůz prohlédl.
Muž na místě zjistil, že Cybertruck má technický problém a pravděpodobně není schopen nabíjet. Jeho řidič právě čekal na odtahovou službu, která nepojízdné vozidlo převeze do servisu. Na otázku týkající se dojezdu řidič odpověděl, že skutečný dojezd vozu nezná, protože veškeré informace palubního systému zobrazují pouze procenta baterie. Nicméně člověk z Tesly prozradil, že je dojezd Cybertrucku stejný nebo lepší než u Modelu X, což nám říká mnohé.
Čtěte také: Tesla prověřila Cybertruck střelbou ze samopalu. Jak vůz obstál?
Dozvěděli jsme se, že dojezd Cybertrucku je tedy s největší pravděpodobností stejně dobrý nebo lepší než u Tesla Model X. Základní Model X s dvoumotorovým pohonem má odhadovaný dojezd 348 mil (560 km) na plné nabití dle metodiky EPA, výkonnější Model X Plaid se třemi motory dokáže na základě odhadů ujet na plné nabití 333 mil (535 km).
Porovnáme-li podobně velké elektromobily, Rivian R1T má dojezd mezi 270 a 410 mil (435 km až 660 km) v závislosti na konfiguraci hnacího ústrojí. Ford F-150 Lightning nabízí dojezd mezi 240 a 320 mil (390 až 515 km) v závislosti na specifikacích baterie a motoru. Pokud jde o zobrazení procent baterie na informačním systému, vysvětluje to, proč dříve publikované video zobrazující informační systém Cybertrucku neukazuje předpokládaný dojezd, ale pouze stav nabití baterie.