Když se koncem listopadu všude v médiích psalo o tom, jak mají majitelé elektromobilů Tesla kvůli Dni díkuvzdání šíleně přeplněné rychlonabíjecí stanice Supercharger, vlastně už se nikde moc nepsalo o tom, že u jiných elektromobilů to bylo ve skutečnosti mnohem horší.
TIP: E-trony zapomněly, že jsou elektromobily. Chtěly k benzínkám
Jeden z majitelů Audi e-tron (test) se nyní ještě zpětně podělil o svou reálnou zkušenost s kolegy ze zahraničního InsideEVs. Ve zkratce lituje, že si nepořídil radši Teslu, protože by akorát jednou za rok musel ve Spojených státech na pouze pár nejvytíženějších místech se Superchargery čekat pár desítek minut, než by mohl také rychlonabíjet. Ale co se dělo a stále děje v jeho případě, je prý mnohem horší.
Do redakce poslal následující vzkaz: “Chtěl jsem vás upozornit. Minulý týden jsem viděl články zveřejněné na různých webech, které upozorňují na fronty vozidel Tesla na několika z nejvytíženějších stanic Supercharger během nedávného prázdninového cestování. Jsem si jistý, že tito lidé byli schopni nabíjet a pokračovat v cestě. Jsem majitel e-tronu a měl jsem mnohem horší zážitek. Na každém místě, kde jsme zastavili a nakonec jsme se museli vrátit zpět, jsme měli problémy, protože na místě nebyly funkční nabíječky (provozovatele Electrify America). Myslím si, že problémy u majitelů e-tronů, které měli za posledních 6 měsíců s nabíjecími kabely, které byly zamčeny v nabíjecím portu, jsou nedostatečně zreportovány. Audi už před několika měsíci uvedlo, že dorazí aktualizace firmwaru, ale nic se neděje.”
“Jsem zastánce EV a chci nejlepší budoucnost pro EV. Všechna “ne-Tesla” elektroauta vstupující na trh závisí na rychlonabíječkách od Electrify America, ale dosavadní zážitek byl hrozný. Naše zkušenost je jednou z mnoha.”
Aby bylo jasné, že jde o oprávněnou stížnost, poskytl majitel e-tronu také hned několik odkazů, kde se uvedené problémy u elektromobilů Audi řeší. A pokud se podíváte na média, tam je spíše ticho po pěšině…
zdroj: insideEVs
Když se koncem listopadu všude v médiích psalo o tom, jak mají majitelé elektromobilů Tesla kvůli Dni díkuvzdání šíleně přeplněné rychlonabíjecí stanice Supercharger, vlastně už se nikde moc nepsalo o tom, že u jiných elektromobilů to bylo ve skutečnosti mnohem horší.
TIP: E-trony zapomněly, že jsou elektromobily. Chtěly k benzínkám
Jeden z majitelů Audi e-tron (test) se nyní ještě zpětně podělil o svou reálnou zkušenost s kolegy ze zahraničního InsideEVs. Ve zkratce lituje, že si nepořídil radši Teslu, protože by akorát jednou za rok musel ve Spojených státech na pouze pár nejvytíženějších místech se Superchargery čekat pár desítek minut, než by mohl také rychlonabíjet. Ale co se dělo a stále děje v jeho případě, je prý mnohem horší.
Do redakce poslal následující vzkaz: “Chtěl jsem vás upozornit. Minulý týden jsem viděl články zveřejněné na různých webech, které upozorňují na fronty vozidel Tesla na několika z nejvytíženějších stanic Supercharger během nedávného prázdninového cestování. Jsem si jistý, že tito lidé byli schopni nabíjet a pokračovat v cestě. Jsem majitel e-tronu a měl jsem mnohem horší zážitek. Na každém místě, kde jsme zastavili a nakonec jsme se museli vrátit zpět, jsme měli problémy, protože na místě nebyly funkční nabíječky (provozovatele Electrify America). Myslím si, že problémy u majitelů e-tronů, které měli za posledních 6 měsíců s nabíjecími kabely, které byly zamčeny v nabíjecím portu, jsou nedostatečně zreportovány. Audi už před několika měsíci uvedlo, že dorazí aktualizace firmwaru, ale nic se neděje.”
“Jsem zastánce EV a chci nejlepší budoucnost pro EV. Všechna “ne-Tesla” elektroauta vstupující na trh závisí na rychlonabíječkách od Electrify America, ale dosavadní zážitek byl hrozný. Naše zkušenost je jednou z mnoha.”
Aby bylo jasné, že jde o oprávněnou stížnost, poskytl majitel e-tronu také hned několik odkazů, kde se uvedené problémy u elektromobilů Audi řeší. A pokud se podíváte na média, tam je spíše ticho po pěšině…
zdroj: insideEVs