Dnešní elektromobily si tak trochu žijí vlastním životem. Zvlášť ty, které jsou nabité technologiemi, jako e-tron. S tím se pojí i jisté riziko problémů, které je mohou potkat.
A tak se stalo, že řidiči e-tronů mohli být docela zmatení z toho, že jim jejich vůz ukazoval namísto nejbližších nabíječek čerpací stanice a ceny paliva na nich. Je to patrně následek použití stejného typu infotainmentu pro elektrické i spalovací vozy značky.
https://twitter.com/Elektro_Robin/status/1149625649973223424?s=20
Taková věc se holt může stát. Ostatně po restartu systému proběhl update, e-tron si vzpomněl na to, že je vlastně elektromobil a vše bylo jako dřív. Dokud to není nic, co by ohrožovalo bezpečnost, je to jen ostuda pro automobilku.
Zdroj: electrive
Dnešní elektromobily si tak trochu žijí vlastním životem. Zvlášť ty, které jsou nabité technologiemi, jako e-tron. S tím se pojí i jisté riziko problémů, které je mohou potkat.
Tip: Test Audi e-tron: těžká poloautonomní váha
A tak se stalo, že řidiči e-tronů mohli být docela zmatení z toho, že jim jejich vůz ukazoval namísto nejbližších nabíječek čerpací stanice a ceny paliva na nich. Je to patrně následek použití stejného typu infotainmentu pro elektrické i spalovací vozy značky.
https://twitter.com/Elektro_Robin/status/1149625649973223424?s=20
Taková věc se holt může stát. Ostatně po restartu systému proběhl update, e-tron si vzpomněl na to, že je vlastně elektromobil a vše bylo jako dřív. Dokud to není nic, co by ohrožovalo bezpečnost, je to jen ostuda pro automobilku.
Zdroj: electrive