Očekávaný Hyundai Ioniq 6 nabírá první větší zpoždění, důvodů je hned několik

  • Jihokorejská automobilka nejspíš posouvá datum výroby očekávaného elektrického modelu
  • Nový Hyundai Ioniq 6 má být luxusní, ale zároveň sportovně založený sedan
  • Výroba by se mohla spustit už během příštího roku
Takto nějak může vypadat nový Hyundai Ioniq 6

Takto nějak může vypadat nový Hyundai Ioniq 6

Pamatujete si, když Hyundai oznámil své plány na rozšíření portfolia o další dva modely? Konkrétně se bavíme o Ioniqu 6 a 7, přičemž ten první z dvojice má být luxusní, ale zároveň sportovní sedan. Ve své podstatě půjde o podobný typ vozu jako Tesla Model S.

Hyundai Ioniq 6 nabírá značné zpoždění

Podle kolegů z deníku The Korea Economic Daily ovšem musíme mírnit naše nadšení z příchodu novinky, jelikož Ioniq 6 dorazí o několik měsíců později. Toto tvrzení pochází z důvěryhodných a dobře informovaných zdrojů, kteří z pochopitelných důvodů nechtějí být jmenováni. Rychlý sedan by dle dostupných informací měl být posunut až o celý kvartál.

To znamená, že Ioniq 6 vstoupí do výroby až během května nebo června 2022. Hlavním důvodem zpoždění je údajná změna designového rázu a také techniky. Copak to Hyundai asi chystá?

Hyundai Prophecy koncept

Hyundai Ioniq 6 má vycházet z konceptu Prophecy


Čtěte také: Hyundai Ioniq 5 vs Kia EV6 GT – Který z elektromobilů si vybrat? Tohle vám pomůže!


Nová technika, ale i design

Teorií je hned několik. Zdroje dále uvádí, že jihokorejská automobilka má v interních dokumentech uvedeno, že inženýři chtějí kompletně přepracovat přední a zadní část vozu. Změnou by měla projít i “mřížka osvětlení”, což evokuje, že se chce Hyundai vrátit k designové lince konceptu Prophecy z roku 2020.

Asi tou nejdůležitější změnou pak bude velikost baterie. Ta by měla být kapánek větší než u vozu Hyundai Ioniq 5. Tamní zdroj uvádí dokonce kapacitu 77,4 kWh, což by mělo stačit na dojezdovou vzdálenost až 500 kilometrů na jediné nabití.

Na druhou stranu je potřeba zmínit, že za zdržením může být ještě jedna věc, která je dost možná i reálnější. Fabrika v Asanu totiž prodloužila svou odstávku výroby o dva měsíce s tím, že zaměstnanci se vrátí na své pozice v lednu 2022. Nezbývá, než si počkat na oficiální vyjádření. Pokud tedy vůbec nějaké vznikne.

Nepřehlédněte

Diskuze

"Komentáře se nahrávají..."
test

Očekávaný Hyundai Ioniq 6 nabírá první větší zpoždění, důvodů je hned několik

  • Jihokorejská automobilka nejspíš posouvá datum výroby očekávaného elektrického modelu
  • Nový Hyundai Ioniq 6 má být luxusní, ale zároveň sportovně založený sedan
  • Výroba by se mohla spustit už během příštího roku
Takto nějak může vypadat nový Hyundai Ioniq 6

Takto nějak může vypadat nový Hyundai Ioniq 6

Pamatujete si, když Hyundai oznámil své plány na rozšíření portfolia o další dva modely? Konkrétně se bavíme o Ioniqu 6 a 7, přičemž ten první z dvojice má být luxusní, ale zároveň sportovní sedan. Ve své podstatě půjde o podobný typ vozu jako Tesla Model S.

Hyundai Ioniq 6 nabírá značné zpoždění

Podle kolegů z deníku The Korea Economic Daily ovšem musíme mírnit naše nadšení z příchodu novinky, jelikož Ioniq 6 dorazí o několik měsíců později. Toto tvrzení pochází z důvěryhodných a dobře informovaných zdrojů, kteří z pochopitelných důvodů nechtějí být jmenováni. Rychlý sedan by dle dostupných informací měl být posunut až o celý kvartál.

To znamená, že Ioniq 6 vstoupí do výroby až během května nebo června 2022. Hlavním důvodem zpoždění je údajná změna designového rázu a také techniky. Copak to Hyundai asi chystá?

Hyundai Prophecy koncept

Hyundai Ioniq 6 má vycházet z konceptu Prophecy


Čtěte také: Hyundai Ioniq 5 vs Kia EV6 GT – Který z elektromobilů si vybrat? Tohle vám pomůže!


Nová technika, ale i design

Teorií je hned několik. Zdroje dále uvádí, že jihokorejská automobilka má v interních dokumentech uvedeno, že inženýři chtějí kompletně přepracovat přední a zadní část vozu. Změnou by měla projít i “mřížka osvětlení”, což evokuje, že se chce Hyundai vrátit k designové lince konceptu Prophecy z roku 2020.

Asi tou nejdůležitější změnou pak bude velikost baterie. Ta by měla být kapánek větší než u vozu Hyundai Ioniq 5. Tamní zdroj uvádí dokonce kapacitu 77,4 kWh, což by mělo stačit na dojezdovou vzdálenost až 500 kilometrů na jediné nabití.

Na druhou stranu je potřeba zmínit, že za zdržením může být ještě jedna věc, která je dost možná i reálnější. Fabrika v Asanu totiž prodloužila svou odstávku výroby o dva měsíce s tím, že zaměstnanci se vrátí na své pozice v lednu 2022. Nezbývá, než si počkat na oficiální vyjádření. Pokud tedy vůbec nějaké vznikne.

Nepřehlédněte

Diskuze

"Komentáře se nahrávají..."