Fotka na Instagram za miliony dolarů. Kim Kardashian zapózovala před exkluzivní Teslou

Kim Kardashian | foto: Kim Kardashian, Facebook

Kim Kardashian | foto: Kim Kardashian, Facebook

Tesla je známá svým inovativním přístupem nejen v oblasti technologií, ale i marketingu. Společnost se historicky vyhýbá tradičním reklamním kampaním a spoléhá na nadšení svých zákazníků a fanoušků. Nedávná interakce Kim Kardashian s produkty Tesly znovu ukázala sílu této strategie.

Nepřímá spolupráce a speciální vztahy s celebritami

Tesla udělala nedávno krok směrem k placenému marketingu, když přivítala svého prvního ambasadora. Stala se jím olympijská střelkyně Kim Ye-ji, která je známá nejen svou sportovní kariérou, ale také svým zapojením do propagace udržitelných a technologických produktů.

Kim Kardashian, jedna z nejvlivnějších osobností sociálních médií, sdílela na svých platformách nadšení z humanoidního robota zvaného Optimus a vozidla Cybercab. Přitom šokovala veřejnost, protože většina jejích příspěvků je placená – a to ve výši více než 2 milionů dolarů za jeden post.

Kim Kardashian pózující vedle vozu Tesla Cybercab s robotem Tesla Optimus | foto: Instagram Kim Kardashian

Kim Kardashian pózující vedle robotického vozu Tesla Cybercab s robotem Tesla Optimus | foto: Kim Kardashian, Instagram

Kim Kardashian prý za příspěvek nedostala zaplaceno

V případě Tesly však prý nešlo o žádnou finančně zajištěnou spolupráci, ale o přirozený a spontánní zájem, který projevila zcela dobrovolně. Kim Kardashian má podle všeho k Tesle blízký vztah. Už dříve si pořídila Cybertruck a veřejně ocenila práci Elona Muska. Tento přístup celebrit k inovacím může přinášet oboustranné výhody – propagaci bez investic a přístup k novým technologiím.

Minimalistický marketing Tesly

Tesla se od svého vzniku vyhýbá tradičním reklamním kampaním, což ji odlišuje od většiny konkurentů. Elon Musk se k tradičnímu marketingu vyjádřil několikrát, přičemž zdůrazňuje, že Tesla nemá zájem o běžné reklamní kampaně, protože se spoléhá na organický růst a pověst kvalitního výrobce. V minulosti uvedl, že místo výdajů na reklamu raději investuje do produktů a technologií, které hovoří samy za sebe. Musk věří, že upřímný zájem zákazníků a nadšení pro inovace jsou nejlepší formou propagace.

Kim Kardashian pózující vedle vozu Tesla Cybercab s robotem Tesla Optimus | foto: Instagram Kim Kardashian

Kim Kardashian pózující vedle vozu Tesla Cybercab s robotem Tesla Optimus | foto: Kim Kardashian, Instagram

Optimus a Cybercab jako budoucnost

Tesla se v posledních letech začala zaměřovat na produkty, které mají potenciál revolučně změnit nejen automobilový průmysl, ale i širší oblasti, jako je robotika a městská mobilita. Robot Tesla Optimus je humanoidní robot navržený pro automatizaci opakujících se a nebezpečných úkolů, čímž by mohl zásadně ovlivnit pracovní trh.

Na druhé straně koncept Cybercab představuje futuristický koncept dopravy. Jedná se o autonomní vozidlo, které by mělo sloužit jako bezpilotní taxi, čímž by mohlo změnit způsob, jakým lidé cestují po městě. Oba produkty ukazují Tesly ambiciózní směřování do budoucnosti, kde technologie nejen zefektivní každodenní život, ale i přetvoří současnou podobu práce a mobility.

Nepřehlédněte

Diskuze

"Komentáře se nahrávají..."
test

Fotka na Instagram za miliony dolarů. Kim Kardashian zapózovala před exkluzivní Teslou

Kim Kardashian | foto: Kim Kardashian, Facebook

Kim Kardashian | foto: Kim Kardashian, Facebook

Tesla je známá svým inovativním přístupem nejen v oblasti technologií, ale i marketingu. Společnost se historicky vyhýbá tradičním reklamním kampaním a spoléhá na nadšení svých zákazníků a fanoušků. Nedávná interakce Kim Kardashian s produkty Tesly znovu ukázala sílu této strategie.

Nepřímá spolupráce a speciální vztahy s celebritami

Tesla udělala nedávno krok směrem k placenému marketingu, když přivítala svého prvního ambasadora. Stala se jím olympijská střelkyně Kim Ye-ji, která je známá nejen svou sportovní kariérou, ale také svým zapojením do propagace udržitelných a technologických produktů.

Kim Kardashian, jedna z nejvlivnějších osobností sociálních médií, sdílela na svých platformách nadšení z humanoidního robota zvaného Optimus a vozidla Cybercab. Přitom šokovala veřejnost, protože většina jejích příspěvků je placená – a to ve výši více než 2 milionů dolarů za jeden post.

Kim Kardashian pózující vedle vozu Tesla Cybercab s robotem Tesla Optimus | foto: Instagram Kim Kardashian

Kim Kardashian pózující vedle robotického vozu Tesla Cybercab s robotem Tesla Optimus | foto: Kim Kardashian, Instagram

Kim Kardashian prý za příspěvek nedostala zaplaceno

V případě Tesly však prý nešlo o žádnou finančně zajištěnou spolupráci, ale o přirozený a spontánní zájem, který projevila zcela dobrovolně. Kim Kardashian má podle všeho k Tesle blízký vztah. Už dříve si pořídila Cybertruck a veřejně ocenila práci Elona Muska. Tento přístup celebrit k inovacím může přinášet oboustranné výhody – propagaci bez investic a přístup k novým technologiím.

Minimalistický marketing Tesly

Tesla se od svého vzniku vyhýbá tradičním reklamním kampaním, což ji odlišuje od většiny konkurentů. Elon Musk se k tradičnímu marketingu vyjádřil několikrát, přičemž zdůrazňuje, že Tesla nemá zájem o běžné reklamní kampaně, protože se spoléhá na organický růst a pověst kvalitního výrobce. V minulosti uvedl, že místo výdajů na reklamu raději investuje do produktů a technologií, které hovoří samy za sebe. Musk věří, že upřímný zájem zákazníků a nadšení pro inovace jsou nejlepší formou propagace.

Kim Kardashian pózující vedle vozu Tesla Cybercab s robotem Tesla Optimus | foto: Instagram Kim Kardashian

Kim Kardashian pózující vedle vozu Tesla Cybercab s robotem Tesla Optimus | foto: Kim Kardashian, Instagram

Optimus a Cybercab jako budoucnost

Tesla se v posledních letech začala zaměřovat na produkty, které mají potenciál revolučně změnit nejen automobilový průmysl, ale i širší oblasti, jako je robotika a městská mobilita. Robot Tesla Optimus je humanoidní robot navržený pro automatizaci opakujících se a nebezpečných úkolů, čímž by mohl zásadně ovlivnit pracovní trh.

Na druhé straně koncept Cybercab představuje futuristický koncept dopravy. Jedná se o autonomní vozidlo, které by mělo sloužit jako bezpilotní taxi, čímž by mohlo změnit způsob, jakým lidé cestují po městě. Oba produkty ukazují Tesly ambiciózní směřování do budoucnosti, kde technologie nejen zefektivní každodenní život, ale i přetvoří současnou podobu práce a mobility.

Nepřehlédněte

Diskuze

"Komentáře se nahrávají..."