Tesla dlouho zůstávala stranou od populárních marketingových taktik, jako je využívání celebrit k propagaci. Nyní však udělala významný krok a představila svého vůbec prvního ambasadora – ikonickou olympijskou střelkyni z Jižní Koreje, Kim Ye-ji.
Střelkyně vzbudila na olympijských hrách velkou pozornost. Svou kategorii ve střelbě ze vzduchové zbraně sice nevyhrála, byla druhá, ale to vůbec nevadilo. Díky svému ojedinělému postoji, kdy připomínala hrdinu akčních snímků, se stala velmi známou a podařilo se jí získat obchodní kontrakty se známými značkami.
A nyní přišla také Tesla, značka, která doposud u žádné celebrity o přízeň „neškemrala“. Pokud se někdo s Teslou fotil, udělal tak z čirého nadšení pro značku. Elon Musk se před časem vyjádřil, že reklamu nemůže ani cítit a že nechce propagaci svých vozů platit. A tak se také stalo, jeho vozy si slávu vydobyly organicky, tedy až do jisté doby.
Nedávno totiž začala i Tesla sahat po sponzorovaných příspěvcích a nyní přichází s celebritou, která bude vozy propagovat. Spolu se známou střelkyní prý Tesla sdílí vlastnosti, které jsou v souladu s cílem Tesly vyrábět prémiové automobily šetrné k životnímu prostředí.
Podle Tesly se spolupráce snaží zdůraznit společnou vizi udržitelné budoucnosti spojenou s duchem atletiky. Výběrem Kim Tesla nejen naváže spojení s korejskými zákazníky, ale také využívá její vliv a image ke komunikaci hodnot značky.
Střelkyně je pochopitelně nadšená: „Ze spolupráce s Teslou, kterou jsem si zalíbila, jsem velmi nadšená. Doufám, že společně budeme předávat pozitivní obraz značky.“
Prodeje Tesly v Jižní Koreji nebyly v minulosti příliš slavné, protože na trhu dominují místní značky. Na druhou stranu je to právě Model Y, kterého se v první polovině roku 2024 zde prodalo přes 10 000 kusů a stal se nejprodávanějším dováženým autem v Jižní Koreji.
Tesla dlouho zůstávala stranou od populárních marketingových taktik, jako je využívání celebrit k propagaci. Nyní však udělala významný krok a představila svého vůbec prvního ambasadora – ikonickou olympijskou střelkyni z Jižní Koreje, Kim Ye-ji.
Střelkyně vzbudila na olympijských hrách velkou pozornost. Svou kategorii ve střelbě ze vzduchové zbraně sice nevyhrála, byla druhá, ale to vůbec nevadilo. Díky svému ojedinělému postoji, kdy připomínala hrdinu akčních snímků, se stala velmi známou a podařilo se jí získat obchodní kontrakty se známými značkami.
A nyní přišla také Tesla, značka, která doposud u žádné celebrity o přízeň „neškemrala“. Pokud se někdo s Teslou fotil, udělal tak z čirého nadšení pro značku. Elon Musk se před časem vyjádřil, že reklamu nemůže ani cítit a že nechce propagaci svých vozů platit. A tak se také stalo, jeho vozy si slávu vydobyly organicky, tedy až do jisté doby.
Nedávno totiž začala i Tesla sahat po sponzorovaných příspěvcích a nyní přichází s celebritou, která bude vozy propagovat. Spolu se známou střelkyní prý Tesla sdílí vlastnosti, které jsou v souladu s cílem Tesly vyrábět prémiové automobily šetrné k životnímu prostředí.
Podle Tesly se spolupráce snaží zdůraznit společnou vizi udržitelné budoucnosti spojenou s duchem atletiky. Výběrem Kim Tesla nejen naváže spojení s korejskými zákazníky, ale také využívá její vliv a image ke komunikaci hodnot značky.
Střelkyně je pochopitelně nadšená: „Ze spolupráce s Teslou, kterou jsem si zalíbila, jsem velmi nadšená. Doufám, že společně budeme předávat pozitivní obraz značky.“
Prodeje Tesly v Jižní Koreji nebyly v minulosti příliš slavné, protože na trhu dominují místní značky. Na druhou stranu je to právě Model Y, kterého se v první polovině roku 2024 zde prodalo přes 10 000 kusů a stal se nejprodávanějším dováženým autem v Jižní Koreji.