Čipovou krizi řeší každá automobilka trochu jinak. Například Ford se rozhodl, že chybějící součástky rozhodně nejsou důvodem k protahování už tak dlouhých čekacích lhůt, a tak je do svých vozů prostě nedá. Svět ovšem není černobílý, což znamená, že ani tato situace není tak jednoduchá.
Zákazníci, kteří si objednají americký Ford Explorer, mají možnost vůz dostat bez čipů, které ovládají klimatizaci a topení na zadních sedadlech. Automobilka následně v průběhu roku vybaví své dealery díly, které se zpětně do aut namontují.
Obě funkce lze ovládat z předních sedadel a zákazníci, kteří na tuto dohodu přistoupí, dostanou slevu navíc. Jedná se tak o celkem šikovnou a neinvazivní metodu, jak auto co nejrychleji dostat k zákazníkovi a inkasovat zisk z prodeje. To zní lépe, než odstavovat nedodělané vozy na poli, co myslíte?
Čtěte také: Ford zakládá elektrickou divizi, chce tím urychlit přechod na čistější mobilitu
Tato dočasná změna se nyní týká pouze Fordu Explorer, kterého zakoupíte i u nás, a to v plug-in hybridní variantě. Zároveň nemáme žádné zprávy o tom, že by se rozhodnutí mělo týkat jiného než amerického trhu.
Bude určitě zajímavé sledovat, kam až může tato situace zajít. Budou podobný postup řešit i jiné automobilky? Dotkne se změna i elektromobilů? Jestli současná krize hodlá pokračovat, pak pravděpodobně ano. Rozhodně se však jedná o šikovný způsob a zákazník se mnohem raději domluví na kompromisu, než když mu budete tvrdit, že má na vůz čekat přes rok.
Čipovou krizi řeší každá automobilka trochu jinak. Například Ford se rozhodl, že chybějící součástky rozhodně nejsou důvodem k protahování už tak dlouhých čekacích lhůt, a tak je do svých vozů prostě nedá. Svět ovšem není černobílý, což znamená, že ani tato situace není tak jednoduchá.
Zákazníci, kteří si objednají americký Ford Explorer, mají možnost vůz dostat bez čipů, které ovládají klimatizaci a topení na zadních sedadlech. Automobilka následně v průběhu roku vybaví své dealery díly, které se zpětně do aut namontují.
Obě funkce lze ovládat z předních sedadel a zákazníci, kteří na tuto dohodu přistoupí, dostanou slevu navíc. Jedná se tak o celkem šikovnou a neinvazivní metodu, jak auto co nejrychleji dostat k zákazníkovi a inkasovat zisk z prodeje. To zní lépe, než odstavovat nedodělané vozy na poli, co myslíte?
Čtěte také: Ford zakládá elektrickou divizi, chce tím urychlit přechod na čistější mobilitu
Tato dočasná změna se nyní týká pouze Fordu Explorer, kterého zakoupíte i u nás, a to v plug-in hybridní variantě. Zároveň nemáme žádné zprávy o tom, že by se rozhodnutí mělo týkat jiného než amerického trhu.
Bude určitě zajímavé sledovat, kam až může tato situace zajít. Budou podobný postup řešit i jiné automobilky? Dotkne se změna i elektromobilů? Jestli současná krize hodlá pokračovat, pak pravděpodobně ano. Rozhodně se však jedná o šikovný způsob a zákazník se mnohem raději domluví na kompromisu, než když mu budete tvrdit, že má na vůz čekat přes rok.