Čínská automobilka Geely uvedla na trh novou generaci své vlastní LFP baterie pro elektrická vozidla. Na základě informací z čínských médií by nová Short Blade Battery měla být poprvé použita v elektrickém SUV Galaxy E5.
Nová „Aegis Short Blade Battery“ od Geely řeší především problém vysokého vnitřního odporu. Díky použití dlouhých, tenkých uhlíkových článků pro iontový přenos a speciálním přísadám pro zlepšení propustnosti se dosáhlo lepší schopnosti rychlého nabíjení. Nová baterie dosahuje energetické hustoty 192 Wh/kg a průměrné nabíjecí rychlosti 2,45 C.
Jednou z klíčových výhod nové baterie je schopnost rychlého nabíjení. Doba nabíjení z 10 na 80 % trvá pouhých 17 minut a 4 sekundy. Geely uvádí, že baterie má životnost 3 500 cyklů bez výrazné ztráty kapacity. To znamená dlouhodobou spolehlivost a efektivitu pro uživatele elektrických vozidel. Pokud jde o srovnání, Geely uvádí pro dosavadní typy podobných baterií průměrnou dobu nabíjení z 10 do 80 % 26 minut a průměrnou rychlost nabíjení 1,61 C. Hodnoty ale není možné nezávisle ověřit.
Čtěte také: Obáváte se degradace baterie? Tesla se pochlubila skvělými výsledky!
Geely také zdůrazňuje vysokou kapacitu nové baterie v chladných podmínkách a delší dojezd než u předchozích modelů. Bezpečnostní aspekty zahrnují použití vysoce pevné, tepelně stabilní a žáruvzdorné membrány, což zajišťuje bezpečný provoz i při extrémních teplotách.
I když Geely ve své tiskové zprávě vysloveně neuvádí konkrétní vozidla, která budou vybavena novou baterií, čínská média jako například CN EV Post informují, že baterie bude použita v novém modelu Galaxy E5 e-SUV. Tento model byl představen v květnu a je určen pro čínský trh.
Čínská automobilka Geely uvedla na trh novou generaci své vlastní LFP baterie pro elektrická vozidla. Na základě informací z čínských médií by nová Short Blade Battery měla být poprvé použita v elektrickém SUV Galaxy E5.
Nová „Aegis Short Blade Battery“ od Geely řeší především problém vysokého vnitřního odporu. Díky použití dlouhých, tenkých uhlíkových článků pro iontový přenos a speciálním přísadám pro zlepšení propustnosti se dosáhlo lepší schopnosti rychlého nabíjení. Nová baterie dosahuje energetické hustoty 192 Wh/kg a průměrné nabíjecí rychlosti 2,45 C.
Jednou z klíčových výhod nové baterie je schopnost rychlého nabíjení. Doba nabíjení z 10 na 80 % trvá pouhých 17 minut a 4 sekundy. Geely uvádí, že baterie má životnost 3 500 cyklů bez výrazné ztráty kapacity. To znamená dlouhodobou spolehlivost a efektivitu pro uživatele elektrických vozidel. Pokud jde o srovnání, Geely uvádí pro dosavadní typy podobných baterií průměrnou dobu nabíjení z 10 do 80 % 26 minut a průměrnou rychlost nabíjení 1,61 C. Hodnoty ale není možné nezávisle ověřit.
Čtěte také: Obáváte se degradace baterie? Tesla se pochlubila skvělými výsledky!
Geely také zdůrazňuje vysokou kapacitu nové baterie v chladných podmínkách a delší dojezd než u předchozích modelů. Bezpečnostní aspekty zahrnují použití vysoce pevné, tepelně stabilní a žáruvzdorné membrány, což zajišťuje bezpečný provoz i při extrémních teplotách.
I když Geely ve své tiskové zprávě vysloveně neuvádí konkrétní vozidla, která budou vybavena novou baterií, čínská média jako například CN EV Post informují, že baterie bude použita v novém modelu Galaxy E5 e-SUV. Tento model byl představen v květnu a je určen pro čínský trh.