Automobilka Nio pocházející z Číny oznámila, že získala oprávnění (EWVTA) k výrobě svého elektrického SUV ES8 v Evropské unii. Toto oprávnění kromě masové produkce umožnilo také samotnou registraci tohoto vozu ve všech státech EU a jeho prodej.
ES8 je vlajková loď značky se sedmi sedadly, která byla světu představena v roce 2017. Aktuálně se jedná o nejdéle vyráběné auto společnosti. Nio se ve světě elektromobility proslavilo především svými stanicemi na výměnu baterií, které značka v Číně provozuje.
Minulý měsíc automobilka oznámila, že se chystá vstoupit na norský trh, který je k elektromobilům velmi přívětivý. V Norsku totiž již nyní elektromobily tvoří většinu prodaných aut. Nio tam plánuje zahájit prodej dříve zmíněného SUV již v září. Bude se jednat o vůbec první zemi po Číně, kam se automobilka vydává.
Společně s ES8 by se v Evropě také měly objevit první servisy a stanice na výměnu baterií. Dále pak můžeme očekávat nový sedan ET7 s dojezdem až 1000 km (NEDC), který by do Evropy mohl zavítat už v roce 2022.
Určitě bude zajímavé sledovat, jak Nio v Norsku uspěje a možná se brzy dočkáme rozšíření prodeje do dalších států Evropské unie. V Česku bychom takovou automobilku jistě uvítali, protože oplývá zajímavou technologií a jejich přístup je velmi podobný Tesle.
Myslíte si, že se elektromobily Nio dostanou taktéž na náš trh? Jak se Vám čínská značka líbí? Podělte se o názor v diskuzi!
Automobilka Nio pocházející z Číny oznámila, že získala oprávnění (EWVTA) k výrobě svého elektrického SUV ES8 v Evropské unii. Toto oprávnění kromě masové produkce umožnilo také samotnou registraci tohoto vozu ve všech státech EU a jeho prodej.
ES8 je vlajková loď značky se sedmi sedadly, která byla světu představena v roce 2017. Aktuálně se jedná o nejdéle vyráběné auto společnosti. Nio se ve světě elektromobility proslavilo především svými stanicemi na výměnu baterií, které značka v Číně provozuje.
Minulý měsíc automobilka oznámila, že se chystá vstoupit na norský trh, který je k elektromobilům velmi přívětivý. V Norsku totiž již nyní elektromobily tvoří většinu prodaných aut. Nio tam plánuje zahájit prodej dříve zmíněného SUV již v září. Bude se jednat o vůbec první zemi po Číně, kam se automobilka vydává.
Společně s ES8 by se v Evropě také měly objevit první servisy a stanice na výměnu baterií. Dále pak můžeme očekávat nový sedan ET7 s dojezdem až 1000 km (NEDC), který by do Evropy mohl zavítat už v roce 2022.
Určitě bude zajímavé sledovat, jak Nio v Norsku uspěje a možná se brzy dočkáme rozšíření prodeje do dalších států Evropské unie. V Česku bychom takovou automobilku jistě uvítali, protože oplývá zajímavou technologií a jejich přístup je velmi podobný Tesle.
Myslíte si, že se elektromobily Nio dostanou taktéž na náš trh? Jak se Vám čínská značka líbí? Podělte se o názor v diskuzi!