Audi vydalo nový softwarový update pro svůj první elektrický model e-tron 55 Quattro. Aktualizace se týká lehkého prodloužení modelu pomocí optimalizace softwaru. Na dojezd přibližně o 5 % delší se tak mohou těšit všichni, jejichž e-tron byl vyroben mezi zářím roku 2018 a listopadem roku 2019. Jde o přibližně 34 000 elektromobilů, což je přibližně třetina všech prodaných elektromobilů Audi e-tron.
Pozdější verze tohoto vozu a také varianta e-tron Sportback již mají tato softwarová, ale zároveň také hardwarová vylepšení, přímo z továrny. Současná generace klasického SUV e-tron má k dispozici maximální dojezd 441 km a Sportback disponuje dojezdem 453 km (WLTP).
Vylepšení dojezdu pro starší modely o přibližně 20 km docílilo Audi pomocí třech softwarových vylepšení. Prvním z nich je odemčení vyšší kapacity baterie pro uživatelovo využití o asi 3,6 %. Dříve totiž mohli majitelé těchto vozů používat pouze 83 z celkových 95 kWh. Nyní se toto číslo navýšilo na 86 kWh.
Druhé vylepšení se týká ovládání předního motoru. Ten by nyní měl v normálním režimu být o něco úspornější než doposud. Třetím a zároveň posledním výrazným vylepšením je zefektivnění chlazení baterie, což vylepší dojezd především v horkých letních dnech.
Čtěte také: Nešťastná náhoda nebo školácká chyba? Audi e-tron GT si šlo hrát s kamením
Aktualizace však má jeden háček. Všichni zájemci totiž budou muset navštívit svůj oficiální servis, který nový update nainstaluje. Audi e-tron totiž na rozdíl od některých konkurenčních elektromobilů nenabízí takzvané OTA updaty, které může majitel jednoduše nainstalovat z pohodlí domova.
Audi vydalo nový softwarový update pro svůj první elektrický model e-tron 55 Quattro. Aktualizace se týká lehkého prodloužení modelu pomocí optimalizace softwaru. Na dojezd přibližně o 5 % delší se tak mohou těšit všichni, jejichž e-tron byl vyroben mezi zářím roku 2018 a listopadem roku 2019. Jde o přibližně 34 000 elektromobilů, což je přibližně třetina všech prodaných elektromobilů Audi e-tron.
Pozdější verze tohoto vozu a také varianta e-tron Sportback již mají tato softwarová, ale zároveň také hardwarová vylepšení, přímo z továrny. Současná generace klasického SUV e-tron má k dispozici maximální dojezd 441 km a Sportback disponuje dojezdem 453 km (WLTP).
Vylepšení dojezdu pro starší modely o přibližně 20 km docílilo Audi pomocí třech softwarových vylepšení. Prvním z nich je odemčení vyšší kapacity baterie pro uživatelovo využití o asi 3,6 %. Dříve totiž mohli majitelé těchto vozů používat pouze 83 z celkových 95 kWh. Nyní se toto číslo navýšilo na 86 kWh.
Druhé vylepšení se týká ovládání předního motoru. Ten by nyní měl v normálním režimu být o něco úspornější než doposud. Třetím a zároveň posledním výrazným vylepšením je zefektivnění chlazení baterie, což vylepší dojezd především v horkých letních dnech.
Čtěte také: Nešťastná náhoda nebo školácká chyba? Audi e-tron GT si šlo hrát s kamením
Aktualizace však má jeden háček. Všichni zájemci totiž budou muset navštívit svůj oficiální servis, který nový update nainstaluje. Audi e-tron totiž na rozdíl od některých konkurenčních elektromobilů nenabízí takzvané OTA updaty, které může majitel jednoduše nainstalovat z pohodlí domova.