Vzhledem k problémům při vývoji softwaru dochází k odložení výroby elektrického modelu Porsche Macan až na konec roku 2024. Původní plány přitom počítaly s prodejem již v roce 2023.
Server Automobilwoche se dozvěděl, že má Porsche problém s vývojem softwaru. Již v polovině července to řekl generální ředitel Porsche Oliver Blume. Zpráva byla nyní znovu potvrzena v rámci primární veřejné nabídky akcií. Mimochodem, díky vstupu na burzu dokázala značka z Zuffenhausenu předstihnout Volkswagen a stát se nejhodnotnějším evropským výrobcem automobilů.
Na základě informací, které přináší server Autocar, má softwarová divize Cariad, která se ve Volkswagenu zabývá vývojem softwaru, problémy s platformou E3 1.2. Pokud ale jde o software, je Porsche na Volkswagenu závislé jen částečně. Dohoda Porsche s Volkswagen Group stanoví, že Porsche může pracovat na vlastním softwarovém balíčku pro budoucí elektromobily samostatně a nemusí tak software od Volkswagenu vůbec použít.
Čtěte také: Klasické Porsche 911 Cabriolet na elektřinu? Tuto představu vám ráda splní britská firma
Zatímco skalní fanoušci značky zřejmě nebudou ze zpoždění elektromobilu Porsche Macan příliš smutní, mnohem znepokojivější zprávou pro ně je, že Porsche nevylučuje možné odsunutí výroby dalších modelů. Konkrétně jde o vozy 718 Boxster a 718 Cayman EV, které se v roce 2025 nemusí dostat do prodejů, jak bylo původně plánováno. Automobilka současně zmiňuje, že také vývoj elektrického Cayenne může trvat déle.
Jak informuje server Motor1, Porsche Macan se bude vyrábět na platformě PPE, kterou vyvíjí firma společně s Audi. Duo s označením 718 dostane speciální architekturu pro elektrické sportovní vozy. Na konci dekády má být představena nová architektura pro velká elektrická SUV, která se budou vyrábět v Lipsku. Hardware poslouží jako budoucí základ pro další generace Taycanu a Panamery.
Vzhledem k problémům při vývoji softwaru dochází k odložení výroby elektrického modelu Porsche Macan až na konec roku 2024. Původní plány přitom počítaly s prodejem již v roce 2023.
Server Automobilwoche se dozvěděl, že má Porsche problém s vývojem softwaru. Již v polovině července to řekl generální ředitel Porsche Oliver Blume. Zpráva byla nyní znovu potvrzena v rámci primární veřejné nabídky akcií. Mimochodem, díky vstupu na burzu dokázala značka z Zuffenhausenu předstihnout Volkswagen a stát se nejhodnotnějším evropským výrobcem automobilů.
Na základě informací, které přináší server Autocar, má softwarová divize Cariad, která se ve Volkswagenu zabývá vývojem softwaru, problémy s platformou E3 1.2. Pokud ale jde o software, je Porsche na Volkswagenu závislé jen částečně. Dohoda Porsche s Volkswagen Group stanoví, že Porsche může pracovat na vlastním softwarovém balíčku pro budoucí elektromobily samostatně a nemusí tak software od Volkswagenu vůbec použít.
Čtěte také: Klasické Porsche 911 Cabriolet na elektřinu? Tuto představu vám ráda splní britská firma
Zatímco skalní fanoušci značky zřejmě nebudou ze zpoždění elektromobilu Porsche Macan příliš smutní, mnohem znepokojivější zprávou pro ně je, že Porsche nevylučuje možné odsunutí výroby dalších modelů. Konkrétně jde o vozy 718 Boxster a 718 Cayman EV, které se v roce 2025 nemusí dostat do prodejů, jak bylo původně plánováno. Automobilka současně zmiňuje, že také vývoj elektrického Cayenne může trvat déle.
Jak informuje server Motor1, Porsche Macan se bude vyrábět na platformě PPE, kterou vyvíjí firma společně s Audi. Duo s označením 718 dostane speciální architekturu pro elektrické sportovní vozy. Na konci dekády má být představena nová architektura pro velká elektrická SUV, která se budou vyrábět v Lipsku. Hardware poslouží jako budoucí základ pro další generace Taycanu a Panamery.