Společnost Everrati se sídlem v Oxfordshire v Anglii se specializuje na přestavby spalovacích vozidel na elektrická. Nyní firma přestavila svůj nejnovější přírůstek – Porsche 911 964 Cabriolet.
Přestavěné Porsche dostalo elektromotor o výkonu 500 koní a jde o první plně elektrický kabriolet svého druhu na světě. Zařadí se tak po bok už dříve přestavěných kousků Porsche 911 Coupe a Targa.
Na vzhledu se prakticky nic nezměnilo a vůz si tak zachovává klasický design s drobnými změnami v interiéru a exteriéru. Pokud by si jeho majitel elektrický pohon v budoucnu rozmyslel, může být sportovní vůz znovu poháněn původním spalovacím motorem.
Čtěte také: Porsche dnes vstoupilo na burzu! Automobilka tak chce financovat další vývoj elektromobilů
Případní další zájemci si mohou vybrat ze dvou možností – elektromotor o výkonu 440 koní (328 kW) nebo 500 koní (373 kW). Výkonnější verze nabídne točivý moment 500 Nm. Zrychlení z 0 na 100 km/h zabere méně než 4 sekundy.
Pro porovnání, většina kabrioletů Porsche 911 generace 964 má vzduchem chlazený 3,6litrový šestiválec s výkonem 250 koní (186 kW) a točivý moment 311 Nm. Silnější přestavená verze tak nabízí dvojnásobné hodnoty oproti původnímu modelu.
O napájení se postará 62kWh baterie, která by měla vystačit na 322 kilometrů elektrizující jízdy. Bohužel cena této moderně pojaté sportovní klasiky zveřejněná nebyla, ale například verze kupé je k dostání za 250 tisíc liber (necelých 7 milionů korun). Pokud byste snad měli zájem, máte štěstí. Firma Everrati vyrábí elektrický model 911 Cabriolet pro Velkou Británii i pro Evropu.
Společnost Everrati se sídlem v Oxfordshire v Anglii se specializuje na přestavby spalovacích vozidel na elektrická. Nyní firma přestavila svůj nejnovější přírůstek – Porsche 911 964 Cabriolet.
Přestavěné Porsche dostalo elektromotor o výkonu 500 koní a jde o první plně elektrický kabriolet svého druhu na světě. Zařadí se tak po bok už dříve přestavěných kousků Porsche 911 Coupe a Targa.
Na vzhledu se prakticky nic nezměnilo a vůz si tak zachovává klasický design s drobnými změnami v interiéru a exteriéru. Pokud by si jeho majitel elektrický pohon v budoucnu rozmyslel, může být sportovní vůz znovu poháněn původním spalovacím motorem.
Čtěte také: Porsche dnes vstoupilo na burzu! Automobilka tak chce financovat další vývoj elektromobilů
Případní další zájemci si mohou vybrat ze dvou možností – elektromotor o výkonu 440 koní (328 kW) nebo 500 koní (373 kW). Výkonnější verze nabídne točivý moment 500 Nm. Zrychlení z 0 na 100 km/h zabere méně než 4 sekundy.
Pro porovnání, většina kabrioletů Porsche 911 generace 964 má vzduchem chlazený 3,6litrový šestiválec s výkonem 250 koní (186 kW) a točivý moment 311 Nm. Silnější přestavená verze tak nabízí dvojnásobné hodnoty oproti původnímu modelu.
O napájení se postará 62kWh baterie, která by měla vystačit na 322 kilometrů elektrizující jízdy. Bohužel cena této moderně pojaté sportovní klasiky zveřejněná nebyla, ale například verze kupé je k dostání za 250 tisíc liber (necelých 7 milionů korun). Pokud byste snad měli zájem, máte štěstí. Firma Everrati vyrábí elektrický model 911 Cabriolet pro Velkou Británii i pro Evropu.