Zamilují si elektromobilitu i Češi? Škoda Elroq prochází testováním na silnicích

  • Testování chystaného elektromobilu Škody se aktuálně koná na Nürburgringu
  • Celoplošná kamufláž toho o modelu Elroq prozrazuje více než by si automobilka přála
  • Už se těšíme na podzimní premiéru
Prototyp chystaného elektromobilu Škoda Elroq s kamufláží

Prototyp chystaného elektromobilu Škoda Elroq s kamufláží | foto: Autocar

Konkurent Volva EX30, MG4 Electric nebo Hyundai Kona z dílen české automobilky byl spatřen na testovacím okruhu, jak píše server Autocar. Škoda Elroq i přes celkovou kamufláž nabírá na jasnějších obrysech. V plné kráse se světu představí letos na podzim. Cenovkou by se měl model zařadit do rozmezí 800 tisíc až jednoho milionu korun.

Škodovka pracuje na novém bestselleru

Menší elektrická Škoda Elroq se zařadí po bok svého koncernového kolegy, modelu ID.3. Není žádným překvapením, že budou sdílet techniku, a to počínaje modulární platformou MEB. Enyaq bude i nadále největším elektrickým zástupcem naší domácí automobilky. I když vedení zatím neuvedlo konkrétní rozměry vozu, je zřejmé, že oproti ID.3 výrazně nenaroste. V tomto srovnání se Enyaq vyrovná jen o jedno číslo většinu sourozenci s německým rodokmenem, ID.4.

Vzhledem k podobnostem se očekává nasazení dvou bateriových možností, 58 kWh a 85 kWh. Díky menším rozměrům by měl být model Elroq schopný dojezdu přes 550 kilometrů. Rychlé DC nabíjení umožní nabití sedmdesáti procent baterie (10-80 procent) během 35 minut. Uvnitř vozu bude Škoda následovat svůj současný designový jazyk, a proto očekávejme podobné rozložení interiéru s Enyaqem. Domněnku dále utvrzuje použití 13″ displeje centrálního infotainmentu s partou fyzických tlačítek.


Čtěte také: Škoda Elroq odhaluje svou tvář. Začne být elektromobilita pro Čechy sexy?


Dostane se i na sportovní RS a čtyřkolku?

Ani v případě menšího SUV elektromobilu si Škoda nenechá ujít možnost využití prostoru a funkcí doplněných o tradiční Simply Clever řešení. V hlavní roli by měl u Elroqu hrát úložný prostor. I v tomto směru je Škoda zatím tajnůstkářská a nenaznačila ani přibližné kapacity zavazadlového prostoru či odkládacích schránek.

Nejnovější snímky ze závodního okruhu Nürburgring i přes velkou míru kamufláže již dávají na odiv budoucí křivky vozu. Maska vytvoří místo pro dvoudílné světlomety s horní lištou denních LED čoček a většími LED projektory v horní třetině masky. Ta se ponese v duchu Tech-Deck, který nyní Škoda používá u většiny nových modelů. Linie střechy se nad zadní řadou svažuje jen mírně a nad víkem kufru nabídne efektní drobné sportovní křídlo. Zadní část bude pravděpodobně velmi připomínat omlazené partie Enyaqu.

Nepřehlédněte

Diskuze

"Komentáře se nahrávají..."
test

Zamilují si elektromobilitu i Češi? Škoda Elroq prochází testováním na silnicích

  • Testování chystaného elektromobilu Škody se aktuálně koná na Nürburgringu
  • Celoplošná kamufláž toho o modelu Elroq prozrazuje více než by si automobilka přála
  • Už se těšíme na podzimní premiéru
Prototyp chystaného elektromobilu Škoda Elroq s kamufláží

Prototyp chystaného elektromobilu Škoda Elroq s kamufláží | foto: Autocar

Konkurent Volva EX30, MG4 Electric nebo Hyundai Kona z dílen české automobilky byl spatřen na testovacím okruhu, jak píše server Autocar. Škoda Elroq i přes celkovou kamufláž nabírá na jasnějších obrysech. V plné kráse se světu představí letos na podzim. Cenovkou by se měl model zařadit do rozmezí 800 tisíc až jednoho milionu korun.

Škodovka pracuje na novém bestselleru

Menší elektrická Škoda Elroq se zařadí po bok svého koncernového kolegy, modelu ID.3. Není žádným překvapením, že budou sdílet techniku, a to počínaje modulární platformou MEB. Enyaq bude i nadále největším elektrickým zástupcem naší domácí automobilky. I když vedení zatím neuvedlo konkrétní rozměry vozu, je zřejmé, že oproti ID.3 výrazně nenaroste. V tomto srovnání se Enyaq vyrovná jen o jedno číslo většinu sourozenci s německým rodokmenem, ID.4.

Vzhledem k podobnostem se očekává nasazení dvou bateriových možností, 58 kWh a 85 kWh. Díky menším rozměrům by měl být model Elroq schopný dojezdu přes 550 kilometrů. Rychlé DC nabíjení umožní nabití sedmdesáti procent baterie (10-80 procent) během 35 minut. Uvnitř vozu bude Škoda následovat svůj současný designový jazyk, a proto očekávejme podobné rozložení interiéru s Enyaqem. Domněnku dále utvrzuje použití 13″ displeje centrálního infotainmentu s partou fyzických tlačítek.


Čtěte také: Škoda Elroq odhaluje svou tvář. Začne být elektromobilita pro Čechy sexy?


Dostane se i na sportovní RS a čtyřkolku?

Ani v případě menšího SUV elektromobilu si Škoda nenechá ujít možnost využití prostoru a funkcí doplněných o tradiční Simply Clever řešení. V hlavní roli by měl u Elroqu hrát úložný prostor. I v tomto směru je Škoda zatím tajnůstkářská a nenaznačila ani přibližné kapacity zavazadlového prostoru či odkládacích schránek.

Nejnovější snímky ze závodního okruhu Nürburgring i přes velkou míru kamufláže již dávají na odiv budoucí křivky vozu. Maska vytvoří místo pro dvoudílné světlomety s horní lištou denních LED čoček a většími LED projektory v horní třetině masky. Ta se ponese v duchu Tech-Deck, který nyní Škoda používá u většiny nových modelů. Linie střechy se nad zadní řadou svažuje jen mírně a nad víkem kufru nabídne efektní drobné sportovní křídlo. Zadní část bude pravděpodobně velmi připomínat omlazené partie Enyaqu.

Nepřehlédněte

Diskuze

"Komentáře se nahrávají..."