Tvoříme budoucnost, zas a znovu. Tak zní nový slogan koncernu Volkswagen v novém reklamním spotu, který běží na televizních obrazovkách v ČR. Ukazuje minulost v podobě legendárních spalovacích aut a budoucnost v podobě moderních elektrických vozů.
Tip: Volkswagen v nové reklamě našel světlo v temném období po Dieselgate
Volkswagen se chce zbavit nálepky s emisními podvody a zaměřuje se pomalu na budoucnost, která má znamenat příchod nové éry s elektromobilitou a také svým způsobem návrat ke kořenům. Nové kousky s elektrickým pohonem totiž mají vycházet a čerpat inspiraci u těch největších legend VW, ať už je to legendární brouk, golf, passat, nebo trasporter alias hippies dodávka.
Volkswagen chystá celou novou elektromobilovou rodinku s označením ID., například ID. 3 (kompaktní vůz), ID. Crozz (kompaktní SUV), ID. Buzz (dodávka), či ID. Vizzion (limuzína). “Elektrické vozy Volkswagen ID. Tvoříme budoucnost. Zas a znovu.” Tak zní nový slogan v novém reklamním spotu, který začal běžet také na televizních obrazovkách v ČR.
Konečně se tedy některé automobilky snaží propagovat nejen spalovací auta, ale také elektromobily, o kterých se stále mezi zákazníky objevují mýty až úplné nesmysly. K propagaci elektromobilů už se dalo i například Audi nebo Jaguar. Zapomenout nemůžeme na Teslu, která dokáže oslovit veřejnost dokonce bez placeného obsahu, pouze s virálním obsahem na sociálních sítích, ale také v běžné komunikaci, kde přirozenou propagaci zajišťují samotní majitelé.
Je tedy dobře, že se situace začíná měnit a každý uživatel bude mít více informací k tomu, aby se rozhodl podle svého uvážení co nejlépe. Na co ovšem musíme u nejnovějšího spotu Volkswagenu upozornit, že zatím jde ve všech případech pouze o koncepty elektromobilů, které vypadají možná krásně a třeba i nadčasově, jenže finální produkt bude vypadat výrazně jinak, jak už to tak bývá. “Vyobrazený vůz je konceptem před zahájením výroby”, upozorňuje i samotná automobilka v reklamním spotu, který již můžete na televizních obrazovkách spatřit i vy.
Tvoříme budoucnost, zas a znovu. Tak zní nový slogan koncernu Volkswagen v novém reklamním spotu, který běží na televizních obrazovkách v ČR. Ukazuje minulost v podobě legendárních spalovacích aut a budoucnost v podobě moderních elektrických vozů.
Tip: Volkswagen v nové reklamě našel světlo v temném období po Dieselgate
Volkswagen se chce zbavit nálepky s emisními podvody a zaměřuje se pomalu na budoucnost, která má znamenat příchod nové éry s elektromobilitou a také svým způsobem návrat ke kořenům. Nové kousky s elektrickým pohonem totiž mají vycházet a čerpat inspiraci u těch největších legend VW, ať už je to legendární brouk, golf, passat, nebo trasporter alias hippies dodávka.
Volkswagen chystá celou novou elektromobilovou rodinku s označením ID., například ID. 3 (kompaktní vůz), ID. Crozz (kompaktní SUV), ID. Buzz (dodávka), či ID. Vizzion (limuzína). “Elektrické vozy Volkswagen ID. Tvoříme budoucnost. Zas a znovu.” Tak zní nový slogan v novém reklamním spotu, který začal běžet také na televizních obrazovkách v ČR.
Konečně se tedy některé automobilky snaží propagovat nejen spalovací auta, ale také elektromobily, o kterých se stále mezi zákazníky objevují mýty až úplné nesmysly. K propagaci elektromobilů už se dalo i například Audi nebo Jaguar. Zapomenout nemůžeme na Teslu, která dokáže oslovit veřejnost dokonce bez placeného obsahu, pouze s virálním obsahem na sociálních sítích, ale také v běžné komunikaci, kde přirozenou propagaci zajišťují samotní majitelé.
Je tedy dobře, že se situace začíná měnit a každý uživatel bude mít více informací k tomu, aby se rozhodl podle svého uvážení co nejlépe. Na co ovšem musíme u nejnovějšího spotu Volkswagenu upozornit, že zatím jde ve všech případech pouze o koncepty elektromobilů, které vypadají možná krásně a třeba i nadčasově, jenže finální produkt bude vypadat výrazně jinak, jak už to tak bývá. “Vyobrazený vůz je konceptem před zahájením výroby”, upozorňuje i samotná automobilka v reklamním spotu, který již můžete na televizních obrazovkách spatřit i vy.