Aféra švindlování s emisemi byla jedním z nejtemnějších období, které Volkswagen zažil. Byla to obrovská ostuda a stálo to spoustu peněz. A ve Wolfsburgu dobře vědí, že se na Dieselgate zdaleka nezapomnělo.
Je to poznat i na nové reklamě, která začíná tím, že na pozadí jsou slyšet úryvky ze zpráv, kde se rozebírá emisní skandál. Nešťastný designér se pak marně snaží nakreslit nějaký nový vůz. Moc mu to nejde a tak zajde pro inspiraci do archivu.
Tam narazí na nákresy starého mikrobusu T1. Ten se mu stane inspirací a tak vznikne – Modří už vědí – I.D. BUZZ. Reklamu doprovází song The Sound of Silence od Simon & Garfunkel, což má patrně odkazovat jak na tichost elektrického pohonu, tak možná trochu i na to, že Volkswagen by rád, aby se už o Dieselgate mlčelo. Je pravda, že se to čas od času předhazuje, když je třeba koncern očernit, na druhou stranu už si to automobilka skutečně “vyžrala” dost a tato reklama by mohla být takovou poslední omluvou a zároveň tečkou za aférou Dieselgate.
Aféra švindlování s emisemi byla jedním z nejtemnějších období, které Volkswagen zažil. Byla to obrovská ostuda a stálo to spoustu peněz. A ve Wolfsburgu dobře vědí, že se na Dieselgate zdaleka nezapomnělo.
Je to poznat i na nové reklamě, která začíná tím, že na pozadí jsou slyšet úryvky ze zpráv, kde se rozebírá emisní skandál. Nešťastný designér se pak marně snaží nakreslit nějaký nový vůz. Moc mu to nejde a tak zajde pro inspiraci do archivu.
Tam narazí na nákresy starého mikrobusu T1. Ten se mu stane inspirací a tak vznikne – Modří už vědí – I.D. BUZZ. Reklamu doprovází song The Sound of Silence od Simon & Garfunkel, což má patrně odkazovat jak na tichost elektrického pohonu, tak možná trochu i na to, že Volkswagen by rád, aby se už o Dieselgate mlčelo. Je pravda, že se to čas od času předhazuje, když je třeba koncern očernit, na druhou stranu už si to automobilka skutečně “vyžrala” dost a tato reklama by mohla být takovou poslední omluvou a zároveň tečkou za aférou Dieselgate.