Volvo podle všeho pracuje na prémiovém kompaktním crossoveru v duchu Mercedes-Benz EQA a DS 3 Crossback E-Tense. Tento model bude hrát klíčovou roli v ambici značky, kde mají do roku 2025 tvořit elektromobily 50 % celosvětových prodejů. Dříve se uvádělo, že se do výroby zavede buď XC20 nebo C20, nyní bylo potvrzeno, že vůz bude mít nový název, bude sedět vysoko nad zemí a jeho silueta bude z důvodu maximalizace účinnosti aerodynamická.
Půjde o první model Volva, postavený na nové „open source“ platformě SEA Geely, která byla poprvé použita pro nový model 001 Shooting Brake od rodící se čínské prémiové značky Zeekr. Tento vůz, který má být od příštího roku nabízen globálně, je dodáván buď s 86kWh nebo 100kWh baterií pro maximální dojezd 700 km, což naznačuje potenciál dlouhého dojezdu jakéhokoli modelu Volvo na sdílené platformě.
Zeekr navíc tvrdí, že může nabíjet rychlostí až 360 kW, což umožňuje přidat dojezd 120 km za pouhých pět minut. Dvoumotorový pohon modelu 001 s výkonem 536 koní však pravděpodobně zůstane výhradou modelů zaměřených na výkon. Mezi další hlavní rysy architektury SEA patří její automaticky se snižující odpružení, funkce rozpoznávání obličeje a kompatibilita s „celoživotní“ OTA aktualizací.
Čtěte také: Volvo přichází s technologií, která posune bezpečnost aut na novou úroveň
Druhé SUV od Polestaru, které se má objevit v roce 2023, by měl být středně velký vůz s podobně rafinovanými proporcemi jako vlajkový model. Vůz bude určen pro širší klientelu a podle šéfa Polestaru nebude dělat kompromisy, pokud jde o prostor pro posádku.
Zdá se, že tento model bude úzce souviset se stávajícím C40 Recharge a jako takový by mohl používat stejnou architekturu CMA. To by znamenalo možnost pohonu předních i všech čtyř kol a výběr buď 64kWh nebo 78kWh baterie.
Volvo podle všeho pracuje na prémiovém kompaktním crossoveru v duchu Mercedes-Benz EQA a DS 3 Crossback E-Tense. Tento model bude hrát klíčovou roli v ambici značky, kde mají do roku 2025 tvořit elektromobily 50 % celosvětových prodejů. Dříve se uvádělo, že se do výroby zavede buď XC20 nebo C20, nyní bylo potvrzeno, že vůz bude mít nový název, bude sedět vysoko nad zemí a jeho silueta bude z důvodu maximalizace účinnosti aerodynamická.
Půjde o první model Volva, postavený na nové „open source“ platformě SEA Geely, která byla poprvé použita pro nový model 001 Shooting Brake od rodící se čínské prémiové značky Zeekr. Tento vůz, který má být od příštího roku nabízen globálně, je dodáván buď s 86kWh nebo 100kWh baterií pro maximální dojezd 700 km, což naznačuje potenciál dlouhého dojezdu jakéhokoli modelu Volvo na sdílené platformě.
Zeekr navíc tvrdí, že může nabíjet rychlostí až 360 kW, což umožňuje přidat dojezd 120 km za pouhých pět minut. Dvoumotorový pohon modelu 001 s výkonem 536 koní však pravděpodobně zůstane výhradou modelů zaměřených na výkon. Mezi další hlavní rysy architektury SEA patří její automaticky se snižující odpružení, funkce rozpoznávání obličeje a kompatibilita s „celoživotní“ OTA aktualizací.
Čtěte také: Volvo přichází s technologií, která posune bezpečnost aut na novou úroveň
Druhé SUV od Polestaru, které se má objevit v roce 2023, by měl být středně velký vůz s podobně rafinovanými proporcemi jako vlajkový model. Vůz bude určen pro širší klientelu a podle šéfa Polestaru nebude dělat kompromisy, pokud jde o prostor pro posádku.
Zdá se, že tento model bude úzce souviset se stávajícím C40 Recharge a jako takový by mohl používat stejnou architekturu CMA. To by znamenalo možnost pohonu předních i všech čtyř kol a výběr buď 64kWh nebo 78kWh baterie.