Já nevím, tohle už ani není legrace. Dříve jsme si z VW rádi utahovali, ale poslední dobou to vypadá, že potíže nekončí.
TIP: Volkswagen ID.3 má první porodní bolesti
ID.3 ještě na silnicích nevídáme, protože jich zhruba 20 000 stojí na parkovištích a čekají na nový software. ID.4 mohl trochu odpoutat od tohoto problému pozornost a stáhnout ji na sebe. Mělo se tak stát v dubnu na autosalonu v New Yorku.
To se ale nakonec nestane a Volkswagen ID.4 si na premiéru počká patrně do června na autosalon v Detroitu. Ale ani to není jisté, je dost dobře možné, že představení veřejnosti se posune ještě dál ke konci roku 2020. A při tom, jaké má Volkswagen poslední dobou problémy, bychom se ani nedivili, kdyby se představení tento rok nestihlo už vůbec.
Další věcí je ovšem prodej a uvedení na trh. Jak ukázal ID.3, tak to není úplně snadné. Volkswagen sice stihl za poslední dva roky vychrlit tuny konceptů, skic a všechny oslnit detaily o vozech, které přijdou, ale reálně zůstává pozadu za konkurencí, která mu utíká. Ve chvíli, kdy se mu konečně podaří naplnit své sliby už mohou být dané elektromobily zastaralé a nemusí o ně být zájem.
Zdroj: insideevs
Já nevím, tohle už ani není legrace. Dříve jsme si z VW rádi utahovali, ale poslední dobou to vypadá, že potíže nekončí.
TIP: Volkswagen ID.3 má první porodní bolesti
ID.3 ještě na silnicích nevídáme, protože jich zhruba 20 000 stojí na parkovištích a čekají na nový software. ID.4 mohl trochu odpoutat od tohoto problému pozornost a stáhnout ji na sebe. Mělo se tak stát v dubnu na autosalonu v New Yorku.
To se ale nakonec nestane a Volkswagen ID.4 si na premiéru počká patrně do června na autosalon v Detroitu. Ale ani to není jisté, je dost dobře možné, že představení veřejnosti se posune ještě dál ke konci roku 2020. A při tom, jaké má Volkswagen poslední dobou problémy, bychom se ani nedivili, kdyby se představení tento rok nestihlo už vůbec.
Další věcí je ovšem prodej a uvedení na trh. Jak ukázal ID.3, tak to není úplně snadné. Volkswagen sice stihl za poslední dva roky vychrlit tuny konceptů, skic a všechny oslnit detaily o vozech, které přijdou, ale reálně zůstává pozadu za konkurencí, která mu utíká. Ve chvíli, kdy se mu konečně podaří naplnit své sliby už mohou být dané elektromobily zastaralé a nemusí o ně být zájem.
Zdroj: insideevs