Německý časopis Manager Magazine uvedl, že elektrické novorozeně od VW má potíže se softwarem. A nejsou to zrovna malé potíže.
Tip: Výroba VW ID.3 začíná na třiceti kusech za den. Na jaře to bude osm set denně
Nejedná se totiž o malé počty. Mluví se o 20 000 vozech, které bude čekat softwarová oprava. Nu pokud by se to dalo řešit přes OTA update (Over The Air), tak by si možná nakonec pár vývojářů odneslo i ty vánoční prémie, ale nyní to vypadá, že se bude muset všech 20 000 vozů ručně přeinstalovat. Tato verze ID.3 zatím vzdálený update nepodporuje, přestože v té další se s ním již počítá.
Zaparkované modely určeny pro evropský trh si tak ještě své majitele musí chvilku vyhlížet. Oprava softwaru proběhne ve dvou etapách a první z nich začne na jaře 2020 a skončit by měla v průběhu května.
Volkswagen ID.3 je první z vozů na dlouho očekávané platformě MEB, na které hodlá VW stavět celou řadu elektromobilů. Jak jsme již uváděli na našich stránkách, vedení si od tohoto modelu hodně slibuje a nešetří superlativy. Nicméně k určitému sebevědomí jim mohou nahrávat i početné objednávky, které v součtu činí 30 000 vozů a to uvádíme čísla zveřejněna do konce září. ID.3 bude prodáván ve 3 verzích podle kapacity baterie a cena základního modelu bude začínat na 750 000 korunách.
V příštím roce se očekává kromě ID.3 ještě další elektrický model pod označením ID.4, nicméně se plánuje jeho uvedení v první fázi pouze v USA.
Kromě čistě elektrických modelů se samozřejmě automobilka chystá na trh v dalších letech uvolnit celou řadu vozů s konvenčním pohonem. Můžeme také očekávat výrazné rozšíření plug-in hybridních verzí, kde se v této souvislosti nejčastěji hovoří o modelech Tiguan a Touareg. Nadále však platí, že do roku 2025 chce VW snížit flotilové emise o rovných 50 % a v roce 2050 chce celý VW group dosáhnout uhlíkové neutrality.
Investice do elektromobily tak jednoznačně v dohledné době budou sanovat právě modely s konvenčním pohonem a především oblíbená SUV, které mají průměrnou vyšší marži.
Zdroj: electrek
Německý časopis Manager Magazine uvedl, že elektrické novorozeně od VW má potíže se softwarem. A nejsou to zrovna malé potíže.
Tip: Výroba VW ID.3 začíná na třiceti kusech za den. Na jaře to bude osm set denně
Nejedná se totiž o malé počty. Mluví se o 20 000 vozech, které bude čekat softwarová oprava. Nu pokud by se to dalo řešit přes OTA update (Over The Air), tak by si možná nakonec pár vývojářů odneslo i ty vánoční prémie, ale nyní to vypadá, že se bude muset všech 20 000 vozů ručně přeinstalovat. Tato verze ID.3 zatím vzdálený update nepodporuje, přestože v té další se s ním již počítá.
Zaparkované modely určeny pro evropský trh si tak ještě své majitele musí chvilku vyhlížet. Oprava softwaru proběhne ve dvou etapách a první z nich začne na jaře 2020 a skončit by měla v průběhu května.
Volkswagen ID.3 je první z vozů na dlouho očekávané platformě MEB, na které hodlá VW stavět celou řadu elektromobilů. Jak jsme již uváděli na našich stránkách, vedení si od tohoto modelu hodně slibuje a nešetří superlativy. Nicméně k určitému sebevědomí jim mohou nahrávat i početné objednávky, které v součtu činí 30 000 vozů a to uvádíme čísla zveřejněna do konce září. ID.3 bude prodáván ve 3 verzích podle kapacity baterie a cena základního modelu bude začínat na 750 000 korunách.
V příštím roce se očekává kromě ID.3 ještě další elektrický model pod označením ID.4, nicméně se plánuje jeho uvedení v první fázi pouze v USA.
Kromě čistě elektrických modelů se samozřejmě automobilka chystá na trh v dalších letech uvolnit celou řadu vozů s konvenčním pohonem. Můžeme také očekávat výrazné rozšíření plug-in hybridních verzí, kde se v této souvislosti nejčastěji hovoří o modelech Tiguan a Touareg. Nadále však platí, že do roku 2025 chce VW snížit flotilové emise o rovných 50 % a v roce 2050 chce celý VW group dosáhnout uhlíkové neutrality.
Investice do elektromobily tak jednoznačně v dohledné době budou sanovat právě modely s konvenčním pohonem a především oblíbená SUV, které mají průměrnou vyšší marži.
Zdroj: electrek