Od začátku měsíce běží výroba prvního zcela elektrického Volkswagenu. V německém Cvikově se bude postupně objem produkce navyšovat.
Podle Matthiase Schmidta, průmyslového analytika, běží výroba zatím jen v objemu 30 kusů za den. Ty vyrobí jedna pracovní směna a to směna ranní. Patrně ještě probíhají poslední dolaďování a testy.
https://twitter.com/auto_schmidt/status/1191333731069497346?s=20
Postupně se však bude produkce zvyšovat a to až na 800 vozidlem za den, ve třech směnách. Tohoto objemu má být dosaženo na jaře příštího roku. S náběhem druhé výrobní linky pak má továrna vyrábět zhruba 1 500 “ÍDěček” za den. Neměl by tak být problém dosáhnout avizovaného čísla 330 000 elektromobilů ročně.
Zdroj: twitter
Od začátku měsíce běží výroba prvního zcela elektrického Volkswagenu. V německém Cvikově se bude postupně objem produkce navyšovat.
Tip: Elektromobil Volkswagen ID.3 komunikuje světlem
Podle Matthiase Schmidta, průmyslového analytika, běží výroba zatím jen v objemu 30 kusů za den. Ty vyrobí jedna pracovní směna a to směna ranní. Patrně ještě probíhají poslední dolaďování a testy.
https://twitter.com/auto_schmidt/status/1191333731069497346?s=20
Postupně se však bude produkce zvyšovat a to až na 800 vozidlem za den, ve třech směnách. Tohoto objemu má být dosaženo na jaře příštího roku. S náběhem druhé výrobní linky pak má továrna vyrábět zhruba 1 500 “ÍDěček” za den. Neměl by tak být problém dosáhnout avizovaného čísla 330 000 elektromobilů ročně.
Zdroj: twitter