Ceny jsou zatím asi hlavním faktorem, který brzdí prodeje elektromobilů. Zájemci o ID.4 od Volkswagenu se ale vejdou do milionu.
Tip: VW ukazuje Čechům elektromobily budoucnosti v nové TV reklamě
Podle šéfa amerického VW bude ID.4 po odečtení podpory dostupný za částku “nižších až středních 30 000”. Pobídka je 7 500 dolarů (174 tisíc korun), takže vychází celková cena na 40 -42 500 dolarů (927-985 tisíc korun).
To by mohla být skutečně konkurenceschopná cena a Volkswagen by tak trochu střílel i do řad koncernu, kde by mohli zákazníci dávat přednost ID.4 před Audi e-tron. A teoreticky by mohl ohrozit i pozici Modelu Y, kterému bude velikostně zhruba odpovídat.
O autě jako takovém zatím víme, že bude na nové platformě MEB, která je určena speciálně pro elektromobily. 83 kWh baterie by měla poskytnout dojezd až 500 kilometrů dle NEDC, poháněna budou všechna kola a celkový výkon bude 225 kW.
Zdroj: insideevs
Ceny jsou zatím asi hlavním faktorem, který brzdí prodeje elektromobilů. Zájemci o ID.4 od Volkswagenu se ale vejdou do milionu.
Tip: VW ukazuje Čechům elektromobily budoucnosti v nové TV reklamě
Podle šéfa amerického VW bude ID.4 po odečtení podpory dostupný za částku “nižších až středních 30 000”. Pobídka je 7 500 dolarů (174 tisíc korun), takže vychází celková cena na 40 -42 500 dolarů (927-985 tisíc korun).
To by mohla být skutečně konkurenceschopná cena a Volkswagen by tak trochu střílel i do řad koncernu, kde by mohli zákazníci dávat přednost ID.4 před Audi e-tron. A teoreticky by mohl ohrozit i pozici Modelu Y, kterému bude velikostně zhruba odpovídat.
O autě jako takovém zatím víme, že bude na nové platformě MEB, která je určena speciálně pro elektromobily. 83 kWh baterie by měla poskytnout dojezd až 500 kilometrů dle NEDC, poháněna budou všechna kola a celkový výkon bude 225 kW.
Zdroj: insideevs