Volkswagen ID.3 ztratil 10 % dojezdu, a to nenajel ani 50 tisíc kilometrů

Pavel Škopek
  • Baterie elektromobilů časem degradují
  • Youtuber Bjorn Nyland otestoval dojezd Volkswagenu ID.3
  • A nestačil se divit, výsledek ho hodně překvapil
Volkswagen ID.3 Pro (2023) test
Volkswagen ID.3 Pro (2023) test

Čtěte také: Kupujete ojetý elektromobil? Poradíme, jak si zjistit degradaci baterie


Jaká by měla být reálná degradace u ID.3?

Vzhledem ke stáří a malému nájezdu ID.3, které Nyland testoval, bychom u takového elektromobilu očekávali pouze minimální degradaci. Výsledek však překvapil a příliš nepotěšil. Nedávno jsme psali o dlouhodobém testu Volkswagenu ID.3 ve verzi Pro S s využitelnou kapacitou 77 kWh, který provedl německém autoklubu ADAC. V tomto případě elektromobil po 2,5 letech provozu a najetých 100 000 kilometrech, vykazoval 93 % původní využitelné kapacity, tedy ztratil 7 %.

Sledujte nás v Google Zprávách

Autor článku

Pavel Škopek - Redaktor

Profesně i soukromě se dlouhá léta zajímám o moderní technologie všeho druhu, od mobilních telefonů až po elektromobily. Ve volném čase se věnuji především fotografováním, nepohrdnu dobrým filmem a knihou nebo jezdím na elektrokole.


Komentáře


Nejnovější články