Samotný šéf značky, Ralf Brandstätter, přichází s novou zprávou. Během svého proslovu na mnichovském autosalonu totiž potvrdil přípravy plánovaného elektromobilu. Kromě potvrzení existence jsme se však moc nových informací nedozvěděli. Pojďme si tedy shrnout aspoň to málo, co zatím o elektrickém vozu víme.
Nový Volkswagen spadá pod kategorii hot hatchback, což je označení pro hatchback sportovního rázu. Dle informací ze serveru Autocar by měl nový elektrovůz zvládnout akceleraci z 0 na 100 km/h za 5,3 sekundy. Kromě toho by měl disponovat i speciálním “drift módem” a jeho výkon by mohl dosahovat na úroveň 245 kW.
Oficiální detaily ohledně výkonu vozu jsou neznámé. Ralf však prohlásil, že “větší výkon bude znamenat menší dojezd”. Prozradil však také, že bude k dispozici na výběr hned několik různých baterií. Díky tomu by měl být nový vůz srovnatelný dojezdem s ID.3.
Čtěte také: Očekávaný Volkswagen ID.5 pomalu vystrkuje růžky, přijde i v nadupané verzi GTX
Zatím není známé, jaké označení vůz přesně ponese. Dá se však předpokládat, že se bude jmenovat ID.3 GTX. Důvodů je hned několik, elektrovůz má vycházet z vozu ID.3 a zároveň má jít o druhý přírustek do rodinky GTX vozů. Konkrétnější informaci se snad dozvíme ve chvíli, kdy se vůz bude blížit svému představení.
Jednou z nejpozoruhodnějších věcí je, že Volkswagen dřív jasně prohlásil, že vozidlo vycházející z konceptu neplánuje vyrábět a prodávat. Ralf však nyní tvrdí, že vůz bude k prodeji dostupný již příští rok. Zdá se tedy, že automobilka svůj dřívější výrok přehodnotila.
Samotný šéf značky, Ralf Brandstätter, přichází s novou zprávou. Během svého proslovu na mnichovském autosalonu totiž potvrdil přípravy plánovaného elektromobilu. Kromě potvrzení existence jsme se však moc nových informací nedozvěděli. Pojďme si tedy shrnout aspoň to málo, co zatím o elektrickém vozu víme.
Nový Volkswagen spadá pod kategorii hot hatchback, což je označení pro hatchback sportovního rázu. Dle informací ze serveru Autocar by měl nový elektrovůz zvládnout akceleraci z 0 na 100 km/h za 5,3 sekundy. Kromě toho by měl disponovat i speciálním “drift módem” a jeho výkon by mohl dosahovat na úroveň 245 kW.
Oficiální detaily ohledně výkonu vozu jsou neznámé. Ralf však prohlásil, že “větší výkon bude znamenat menší dojezd”. Prozradil však také, že bude k dispozici na výběr hned několik různých baterií. Díky tomu by měl být nový vůz srovnatelný dojezdem s ID.3.
Čtěte také: Očekávaný Volkswagen ID.5 pomalu vystrkuje růžky, přijde i v nadupané verzi GTX
Zatím není známé, jaké označení vůz přesně ponese. Dá se však předpokládat, že se bude jmenovat ID.3 GTX. Důvodů je hned několik, elektrovůz má vycházet z vozu ID.3 a zároveň má jít o druhý přírustek do rodinky GTX vozů. Konkrétnější informaci se snad dozvíme ve chvíli, kdy se vůz bude blížit svému představení.
Jednou z nejpozoruhodnějších věcí je, že Volkswagen dřív jasně prohlásil, že vozidlo vycházející z konceptu neplánuje vyrábět a prodávat. Ralf však nyní tvrdí, že vůz bude k prodeji dostupný již příští rok. Zdá se tedy, že automobilka svůj dřívější výrok přehodnotila.